Lider / Liderka ds. wynagrodzeń i benefitów
Nowa
HR

Lider / Liderka ds. wynagrodzeń i benefitów

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas istotne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

HR

C&B

Microsoft Office Excel

Google Sheets

Mile widziane

Workday

TETA

Opis stanowiska

Kogo szukamy?

Poszukujemy doświadczonego eksperta lub ekspertki w obszarze Compensation & Benefits, który/a chce mieć realny wpływ na kształtowanie strategii wynagrodzeń i benefitów w organizacji. Jeśli łączysz myślenie strategiczne z analitycznym podejściem, świetnie czujesz się w pracy z danymi i masz doświadczenie we współpracy z liderami – ta rola jest dla Ciebie.


Idealnie, jeśli masz:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w C&B lub pokrewnych obszarach HR
  • Zaawansowaną znajomość narzędzi do analiz (MS Excel, Google Sheets)
  • Doświadczenie w pracy z zewnętrznymi raportami płacowymi (np. Korn Ferry, Mercer, WTW)
  • Sprawnie poruszasz się po systemach HR (mile widziana znajomość Workday i TETA)
  • Masz zdolności analityczne, orientację na dane i szczegóły
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy projektowej, dużą samodzielność i inicjatywę
  • Doświadczenie w międzynarodowym środowisku (mile widziane)


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Budowanie i wdrażanie strategii wynagrodzeń i świadczeń pozapłacowych w zgodzie z rynkowymi trendami i potrzebami organizacji
  • Prowadzenie analiz rynkowych, benchmarków wynagrodzeń i benefitów
  • Tworzenie i realizacja procesów przeglądu wynagrodzeń, systemów premiowych i kafeterii benefitów
  • Projektowanie oraz optymalizacja systemów benefitowych i kafeterii świadczeń
  • Współpraca z działem finansowym oraz HR Business Partnerami w celu zapewnienia spójności działań wynagrodzeniowych
  • Monitorowanie zgodności polityki wynagrodzeń z przepisami prawa pracy i najlepszymi praktykami
  • Udział w projektach HR dotyczących motywacji, retencji i wellbeingu pracowników


Co zyskasz dołączając do Ekipy?

  • Realny wpływ na politykę wynagrodzeń w firmie
  • Pracę w środowisku, które ceni inicjatywę, zaufanie i partnerstwo
  • Możliwość rozwoju w strukturze i udziału w strategicznych projektach HR
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line
  • Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę go FLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego)
  • Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingową Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne
  • Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMPL


Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Kadr i Płac

Nowa
amavat
Jasło
Excel
Płatnik
Nowa