Oferty
Lider / Liderka efektywności operacyjnej
Nowa
Sprzedaż

Lider / Liderka efektywności operacyjnej

Legnica
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

budżetowanie

zarządzanie zespołem

Retail

Opis stanowiska

Dołącz do Ekipy:

 

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.

Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.  

Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.

Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

 

Co zyskasz dołączając do Ekipy?

 

  • stabilne zatrudnienie;
  • profesjonalne wdrożenie do pracy; rozbudowany pakiet szkoleń;
  • dużą samodzielność w realizacji zadań;
  • priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
  • dobrą atmosferę w pracy;
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit.

 

Kogo szukamy?

 

  • potrafisz analizować dane i wskaźniki ekonomiczne, wyciągać na ich podstawie wnioski oraz rekomendować efektywne rozwiązania;
  • znasz strukturę działania sklepów wielkopowierzchniowych oraz procesy w firmach z branży retail 
  • masz doświadczenie w zarządzaniu krótko i długoterminowymi projektami budżetowymi;
  • masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem;
  • posiadasz wiedzę z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej;
  • poszukujesz nowoczesnych rozwiązań i wdrażasz je w celu usprawnienia procesów

 

Jakie zadania na Ciebie czekają?

 

  • wdrażanie strategii zarządzania wskaźnikami ekonomicznymi i handlowymi na poziomie Sklepu;
  • realizowanie długoterminowych celów ekonomicznych i jakościowych;
  • zarządzanie budżetem sklepu i odpowiedzialność za jego realizację;
  • nadzorowanie poziomu bezpieczeństwa osób i mienia;
  • gwarantowanie zgodności przestrzegania procedur w sklepie;
  • budowanie i zarządzanie zespołem gwarantującym profesjonalizm i realizację celów biznesowych;
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Menedżer ds. sprzedaży

Nowa
8 000 - 18 000 PLN
ATLAS WORK
Warszawa
umijętnośći komunikacyjne
dobra organizacja pracy
język angielski
Nowa

Key Account Manager

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
angielski
Nowa

Przedstawiciel handlowy/Reprezentant Firmy na terenie USA

Nowa
ABM Jędraszek Sp. J.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
CRM
sprzedaż B2B
Nowa

Sprzedawca Handlowiec

Nowa
7 600 - 14 500 PLN
Alegria Vida Sp. Z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
Nowa

Account Manager – Marketing Partnerski/Afiliacyjny

Nowa
Adtraction Poland Sp. z o.o.
Warszawa
account manager
marketing
CRM
Nowa