Specjalista / Specjalistka ds. serwisu posprzedażnego
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. serwisu posprzedażnego

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas istotne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

MS Excel

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kogo szukamy?

  • Masz doświadczenie w obszarze serwisowania produktów (naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne);
  • Potrafisz pracować w otoczeniu projektowym;
  • MS Excel nie jest Ci obcy;
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (zarówno w mowie, jak i w piśmie)-min.B2;
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B, a podróże służbowe nie stanowią dla Ciebie problemu;
  • Potrafisz efektywnie organizować swoją pracę i masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Posiadasz wykształcenie wyższe techniczne - mile widziane.


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami usług w zakresie napraw i serwisu produktów;
  • Koordynowanie współpracy z platformą magazynową ADEO obsługującą dostawy części zamiennych;
  • Koordynowanie projektów rozwojowych na poziomie organizacji;
  • Proponowanie usprawnień i rozwiązań w podległym obszarze, które wpływają na poprawę jakości realizowanych procesów;
  • Rozpowszechnianie wiedzy wewnątrz organizacji w obszarze serwisowania produktów;
  • Raportowanie KPI.


Co zyskasz dołączając do Ekipy?


  • Pracę w modelu hybrydowym;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
  • Samodzielność w działaniu i realny wpływ na projekty, w których jesteś;
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
  • Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
  • Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
  • Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach Leroy Merlin.


Rekomendowane oferty

Konsultant ds. Sprzedaży (w Contact Center)

Nowa
4 880 - 7 880 PLN/mies.
Giganci Programowania
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
b2c
CRM
customer service
Nowa