Oferty
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT

Mielec
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Windows

obsługa klienta

język angielski

Linux

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kogo szukamy?

  • Masz wykształcenie kierunkowe (techniczne lub wyższe);
  • Swobodnie poruszasz się w środowisku Microsoft Windows/Linux;
  • Znasz podstawy technologii sieciowych;
  • Komunikujesz się w języku angielskim;
  • Jesteś osobą systematyczną i dobrze zorganizowaną;
  • Jesteś nastawiony pro-kliencko - mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta wewnętrznego;
  • Potrafisz diagnozować potrzeby klientów wewnętrznych i rozwiązywać zgłaszane przez nich problemy;
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś osobą mobilną (posiadasz własny samochód) / wsparcie sklepu w Mielcu i Tarnobrzegu.


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Wsparcie procesu zarządzania smartfonami i sprzętem IT, w tym konfigurację, wymianę oraz ewidencję;
  • Zarządzanie kontami służbowymi pracowników;
  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie klientów wewnętrznych w zakresie sprzętu oraz oprogramowania;
  • Obsługa zgłoszeń klientów wewnętrznych w systemie ITSM w zakresie zarządzania incydentami oraz realizacji wniosków;
  • Komunikacja z klientami wewnętrznymi.


Co zyskasz dołączając do ekipy?

  • Dostęp do technologii - nie mamy ograniczeń - pracujemy na rozwiązaniach wysoko ocenianych przez Gartnera;
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do specjalistycznych szkoleń, kursów Google/ Coursera i nie tylko;
  • Umowę o pracę;
  • Bezpośredni udział w technologicznej transformacji naszej firmy;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa oraz premie kwartalne uzależnione od wyników sieci;
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, wsparcie finansowe przy zakupie pierwszego mieszkania, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, dostęp do platformy psychologicznej, edukacyjnej i wellbeingowej Mindgram (z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami - psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia);
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMPL.


Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Emergency Framework Manager

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Warszawa
English
Nowa

Deutschsprachige Kundenbetreuung für eine Luxusmarke 🌟

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
German
customer service
Nowa

Młodszy/-a specjalista/-tka ds. relacji z klientami

Nowa
4 000 - 5 500 PLN
AleBilet
Warszawa
praca pod presją czasu
samodzielność
analiza
Nowa

Customer Service Specialist - język polski i ukraiński

Nowa
4 670 - 5 000 PLN
FLEXEE BENEFITS SP. Z O.O.
Warszawa
Microsoft Office
Nowa

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Nowa
7 000 - 12 000 PLN
adsfox
Kraków
zarządzanie projektami
zarządzanie zespołem
Nowa