Junior Account Executive
Wiejska 14, Warszawa
Lettly
Lettly to agencja strategiczna Influencer Marketingu. Pracujemy z klientami bezpośrednio i wspieramy inne agencje w działaniach influencerskich. Odpowiadamy za cały proces od budowania strategii, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji kampanii.
Byliśmy jedną z pierwszych, a obecnie jedną z wiodących agencji influencer marketingu w Polsce. W ostatnich latach rośniemy co najmniej o 50% rok do roku. Pracujemy m.in. z Unilever, adidas, Oatly, czy Rituals,, a wśród naszych partnerów są agencje 2012, VMLY&R, 24/7 Communications czy 180heartbeats + JUNG v. MATT.
CO BĘDZIESZ ROBIĆ?
będziesz współrealizować projekty z zakresu influencer marketingu;
będziesz włączany w komunikację z influencerem i Klientem pod nadzorem Account Managera;
będziesz częścią teamu realizacyjnego pod nadzorem team leadera, co da Ci możliwość uczestniczenia w różnych projektach;
w przyszłości będziesz mieć szansę zaprezentowania swoich kreatywnych pomysłów przed Klientem i rozwoju w kierunku Account Managera.
BENEFITY:
Będziesz częścią szybko rozwijającej się agencji marketingowej, która współpracuje z największymi graczami na rynku.
Będziesz uczyć się zarówno “w boju” podczas realizacji, jak i w sposób ustrukturyzowany od osób bardziej doświadczonych;
Będziesz mieć możliwość pracy hybrydowej (min. 3x w tygodniu w biurze)
W piątki będziesz wychodzić z pracy godzinę wcześniej - o 16. :)
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz karta Multisport.
Ostatnie co można powiedzieć, to to, że atmosferę mamy jak w rodzinie - jest dużo lepiej!
WYMAGANIA:
min. 6 miesięcy doświadczenia w obszarze marketingu
aktywność/obecność na IG, TikToku i Youtubie - zależy nam na tym, żebyś wiedział/ała co robią influencerzy, nie tylko Ci których lubisz, bo pracujemy z klientami z różnych obszarów;
umiejętności planowania i organizacji własnej pracy (projekty zaplanujemy wspólnie, ale swój dzień musisz umieć ogarnąć i nie czekać aż ktoś Ci powie, co robić);
dostępność 40h tygodniowo
znajomość pakietu Microsoft Office (tak, są ludzie, którzy wciąż tego używają).
Jesteśmy agencją strategiczną influencer marketingu. Działamy od 2015 roku, zaczynaliśmy w 4 osoby, a teraz nasz zespół liczy ponad 30 osób i stale rośnie. Pracujemy bezpośrednio z markami, prowadząc kampanie z influencerami, ale także pomagamy agencjom w zakresie współpracy z twórcami. Współpracowaliśmy z m.in.: Zalando, AXE, Żywiec Zdrój, BBC, Netflix, Sanofi oraz Unilever.