Full-stack developer, praca hybrydowa: biuro w Warszawie i zdalnie
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą FMCG specjalizującą się w żywności funkcjonalnej i kompleksowych suplementach diety. Naszym celem jest wspierać naszych konsumentów w pokonywaniu codziennych wyzwań i sięganiu po lepsze samopoczucie i energię każdego dnia.
Do zespołu e-commerce poszukujemy full-stack developera doświadczonego w implementacji i rozwoju platform SaaS oraz OpenSource. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za techniczny aspekt naszego sklepu internetowego, będzie wdrażać nowe rozwiązania funkcjonalne i monitorować wydajność strony.
Doświadczenie:
-
Znajomość rynku eCommerce oraz doświadczenie w implementacji i rozwoju platform SaaS i OpenSource - idealnie jeżeli w oparciu o ekosystem IdoSell (mile widziane doświadczenie z innymi platformami)
-
Znajomość HTML i CSS/SCSS pozwalająca na tworzenie i modyfikację szablonów graficznych,
-
Znajomość JavaScript / jQuery w zakresie obsługi dynamicznych elementów strony (formularze, efekty, walidacje),
-
Znajomość PHP + MySQL w zakresie budowy zewnętrznych narzędzi wspierających sklepy online,
-
Znajomość i przestrzeganie zasad tworzenia stron responsywnych (media queries, mobile-first, RWD),
-
Znajomość i doświadczenie w wykorzystywaniu heurystyk oraz dobrych praktyk UX i UI w projektowaniu interfejsów platform eCommerce.
Do Twoich zadań należeć będzie:
-
Obsługa ekosystemu eCommerce IdoSell i CMS opartego o Wordpress,
-
Obsługa integracji związanych z systemem IdoSell - Baselinker, Comarch Optima (inne narzędzia wspierające sprzedaż online),
-
Tworzenie landing pages z wykorzystaniem WordPress,
-
Optymalizacja serwisów internetowych spółki pod kątem SEO,
-
Wprowadzanie zmian i aktualizacji treści, grafik oraz funkcjonalności na stronach firmowych,
-
Rozwój elementów funkcjonalnych platformy eCommerce tj. obsługa promocji, mechanizmów rabatowych, konfiguracja nowych elementów i modułów,
-
Projektowanie elementów wizualnych stron internetowych, takich jak: przyciski, ikony, tła, infografiki,
-
Monitorowanie wydajności stron (analiza narzędziami takimi jak Google Analytics, Search Console),
-
Implementowanie ulepszeń UX/UI na podstawie danych i feedbacku użytkowników,
-
Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem eCommerce i CMS w spółce,
-
Stałe monitorowanie rynku i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w oparciu o dobre praktyki, testy A/B oraz analizę behawioralną.
Wynagrodzenie: 70-80 zł./godzinę netto
Forma zatrudnienia: B2B