Office Coordinator
Praca biurowa

Office Coordinator

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski

Opis stanowiska

Jako Kancelaria Lexmotion pomagamy ludziom z całego świata potwierdzić ich polskie obywatelstwo w ramach Unii Europejskiej, bazując na polskich korzeniach. Dzięki temu mogą w pełni korzystać ze wszystkich praw i przywilejów UE. Z dumą poszerzamy ich życiowe perspektywy, łącząc ich z obywatelstwem UE — a przy tym stawiamy sobie za cel, by każda droga prawna była jak najprostsza i najbardziej przyjazna człowiekowi.

Twój zakres obowiązków:

  • zapewnienie realizacji celu działu poprzez kontrolowanie wszelkich procesów umożliwiających efektywne realizowanie usług przez Lexmotion
  • efektywna obsługa poczty: zarządzanie wysyłką i odbiorem przesyłek listowych i kurierskich oraz ich digitalizacja
  • organizacja i archiwizacja dokumentów tradycyjnych oraz elektronicznych
  • wsparcie międzydziałowe — zapewnianie sprawnego wsparcia innym działom w procesach administracyjnych
  • tworzenie dokumentacji administracyjnych (w tym wniosków o potwierdzenie polskiego obywatelstwa oraz transkrypcji aktów stanu cywilnego)
  • kontakt z urzędami i partnerami administracyjnymi w celu usprawnienia procedury obywatelskiej
  • wykonywanie płatności administracyjnych
  • realizowanie zamówień biurowych i spożywczych
  • zarządzanie sprawami klientów i procesami w CRM; stałe aktualizowanie CRM
  • proaktywne działanie w zakresie usprawnienia procesów w dziale

 

Nasze wymagania:

  • Zgodność z naszymi podstawowymi wartościami: wiedzą, pracą zespołową, troską i dojrzałością.
  • Biegłość w obowiązkach administracyjnych lub zarządzaniu biurem
  • Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły w zarządzaniu dokumentami
  • Nastawienie zorientowane na rozwiązania połączone z dużą dbałością o szczegóły
  • Wykazywanie się kreatywnością i proaktywnością w aranżacji przestrzeni biurowych, stawiając na pierwszym miejscu ciepłą i zachęcającą atmosferę
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2)
  • Umiejętność dawania i otrzymywania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • efektywne wykorzystanie narzędzi biznesowych typu CRM, Asana, Miro, pakiet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) i Google Work Space oraz urządzeń biurowych
  • Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C2/native — wymagana ze względu na konieczność tworzenia pism urzędowych oraz prowadzenia formalnej korespondencji z instytucjami państwowymi

 

Co oferujemy:

  • Atrakcyjne środowisko pracy w firmie z jasną misją, wizją i wspierającymi wartościami
  • Elastyczne godziny pracy
  • Stabilność dzięki umowie o pracę
  • Karta Multisport
  • Ubezpieczenie medyczne
  • Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego
  • Dedykowane wsparcie ze strony doświadczonych mentorów, leaderów i współpracowników.
  • Przyjazna atmosfera ze smacznymi przekąskami i napojami
  • Atrakcyjna lokalizacja biurowa w samym sercu starego miasta Krakowa.

Rekomendowane oferty

Asystent/ka ds. Rozliczeń i Fakturowania

Nowa
ADAR Sp. z o.o.
Gdańsk
weyfikacja dokumentów
administracja
Nowa