Oferty
Zastępca/Zastępczyni Managera/Managerki Sklepu
Nowa
Sprzedaż

Zastępca/Zastępczyni Managera/Managerki Sklepu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Lidl Polska

Lidl Polska

Jesteśmy liderem wśród firm handlowych w Europie. Chcemy, by nasi klienci mieli Więcej na radość z życia. Dlatego nasze artykuły to gwarancja wysokiej jakości, niskiej ceny i zrównoważonej produkcji.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

Opis stanowiska

Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko: 


Zastępca/Zastępczyni Managera/Managerki Sklepu


Oferujemy

  • Umowę o pracę na min. 12 miesięcy i gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia
  • Pakiet benefitów dla ciebie i twojej rodziny: 
  • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • bezpłatna aplikacja do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • karta MultiSport
  • bony na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
  • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Wdrożenie pod opieką Mentora
  • Szkolenia, możliwość rozwoju i awansu 
  • Możliwość dostosowania grafiku do twoich potrzeb 


RÓWNE PŁACE

Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku. 


Twoje zadania

  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Delegowanie zadań i motywowanie pracowników
  • Zarządzanie gospodarką towarową
  • Wspieranie managera sklepu i zastępców w ich codziennych obowiązkach
  • Zapewnienie funkcjonowania obiektu zgodnie z wewnętrznymi standardami
  • Praca na Sali sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów


Twoje kompetencje

  • Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Dobra organizacja pracy
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Gotowość do odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania oraz do pracy w systemie zmianowym
  • Mile widziane średnie wykształcenie
  • Mile widziane doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Mile widziane aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne


W Lidlu cenimy naszych pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla ciebie i twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz program wsparcia pracowników. Ponadto otrzymasz dodatek za pranie odzieży roboczej i bony świąteczne. Oferujemy wsparcie w pełnieniu obowiązków – opiekę mentora oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.


OCHRONA DANYCH i COMPLIANCE

Informacje o ochronie danych zawartych w podaniu znajdują się w Polityce prywatności: https://kariera.lidl.pl/polityka-prywatnosci. Na dole tej strony znajdziesz też odnośnik do regulacji compliance, w tym do obowiązującej procedury zgłoszeń wewnętrznych.


Zrównoważony rozwój

W Lidlu dbamy o nasz wpływ na społeczeństwo i środowisko realizując działania w ramach 6 tematów: ochrona klimatu, poszanowanie bioróżnorodności, ochrona zasobów naturalnych, uczciwe działanie, promocja zdrowia i angażowanie w dialog.

Sprawdź, co dokładnie robimy: kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj

Sprawdź podobne oferty pracy

Sprzedawca w Salonie Premium

Nowa
Gomez
Poznań
sprzedaż
Nowa

Doradca Klienta, Janki

Nowa
4 700 - 5 400 pln
SUPER ZOO
Janki
komunikatywność
Nowa

Doradca techniczno-handlowy

Nowa
GRH Group
Kraków
branża budowlana
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa

Doradca klienta - salon samochodów używanych premium

Nowa
4 300 - 9 000 pln
Agawa Smart
Warszawa
B2B
CRM
język angielski
Nowa

Doradca Klienta

Nowa
MUSCAT
Warszawa
kontakt z klientem
komunikatywność
Nowa