Account Manager
Nowa
Sprzedaż

Account Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

Microsoft Office

utrzymywanie kontaktów biznesowych

praca w zespole

obsługa klienta

Mile widziane

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
  • Budowanie relacji z obecnymi klientami, dbanie o ich satysfakcję i potrzeby wynikające z najmu mieszkania
  • Szukanie nowych najemców, prezentacja mieszkań i lokali, podpisywanie umów najmu
  • Obsługa procesu wprowadzania się najemców
  • Badanie rynku i przygotowywanie rekomendacji cen najmu


Nasze wymagania

  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych
  • Umiejętność pracy w zespole – większość zadań wymaga współpracy z innymi działami firmy
  • Dobra znajomość MS Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego potrzebna do kompleksowej obsługi klienta


Mile widziane

  • Doświadczenie w sprzedaży


To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szerokie możliwości rozwoju merytorycznego i awansu w strukturach organizacji
  • Świadczenia pozapłacowe
  • Lokalizacja: WARSZAWA, plus wyjazdy do innych polskich miast


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • komputer do użytku prywatnego
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • napoje
  • inicjatywy dobroczynne


W związku z rozwojem działu sprzedaży poszukujemy kandydatów nastawionych na poszerzenie swoich kompetencji. Stanowisko może być szczególnie interesujące dla osób, które rozpoczynają swoją karierę w dziale najmu nieruchomości i mają już pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie.

To świetna okazja dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta w szybko rozwijającym się sektorze PRS.


Life Spot Management sp. z o.o.

  • LifeSpot - firma działająca w sektorze mieszkań na wynajem (PRS). Spółka jest zarządzana przez Griffin Capital Partners, lidera na rynku nieruchomości komercyjnych w obszarze inwestycji i zarządzania.
  • W związku z rozwojem działu operacyjnego poszukujemy kandydatów nastawionych na poszerzenie swoich kompetencji. Stanowisko może być szczególnie interesujące dla osób, które rozpoczynają swoją karierę w zarządzaniu nieruchomościami i mają już pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie.
  • To świetna okazja dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, obsłudze klienta oraz w szybko rozwijającym się sektorze PRS.


Rekomendowane oferty

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży nieruchomości

Nowa
AGhouse NIERUCHOMOŚCI
Gdańsk
branża nieruchomości
sprzedaż
prawo jazdy kat. B
Nowa

Specjalista ds. sprzedaży z jęz. niemieckim LUB angielskim

Nowa
6 000 - 8 000 PLN/mies.
Fenbro
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
sprzedaż
łatwość nawiązywania kontaktów
Nowa

Specjalista ds. telemarketingu

Nowa
7 000 - 15 000 PLN/mies.
Digital Broker Nieruchomości
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
Nowa

Dyrektor Sprzedaży

Nowa
25 000 - 32 000 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Toruń
zarządzanie zespołem
strategiczne planowanie
budżetowanie
Nowa

Przedstawiciel handlowy/Reprezentant Firmy na terenie Niemiec

Nowa
ABM Jędraszek Sp. J.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
budowanie relacji
język niemiecki
sprzedaż B2B
Nowa