Junior Property Manager (Gdynia)
Nowa
Nieruchomości

Junior Property Manager (Gdynia)

Gdynia
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

praca w zespole

zarządzanie nieruchomościami

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

LifeSpot - firma działająca w sektorze mieszkań na wynajem (PRS). Spółka jest zarządzana przez Griffin Capital Partners, lidera na rynku nieruchomości komercyjnych w obszarze inwestycji i zarządzania.


W związku z rozwojem działu operacyjnego poszukujemy kandydatów nastawionych na poszerzenie swoich kompetencji. Stanowisko może być szczególnie interesujące dla osób, które rozpoczynają swoją karierę w zarządzaniu nieruchomościami i mają już pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie.


To świetna okazja dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, obsłudze klienta oraz w szybko rozwijającym się sektorze PRS.


W związku z rozwojem działu operacyjnego poszukujemy kandydatów nastawionych na poszerzenie swoich kompetencji. Stanowisko może być szczególnie interesujące dla osób, które rozpoczynają swoją karierę w zarządzaniu nieruchomościami i mają już pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie. To świetna okazja dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, obsłudze klienta oraz w szybko rozwijającym się sektorze PRS.


Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie nieruchomościami Life Spot – koordynacja sprawnego funkcjonowania budynku od strony technicznej, funkcjonalnej i administracyjnej
  • Organizowanie przeglądów okresowych i gwarancyjnych
  • Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości
  • Ścisła współpraca z działem leasingu, wsparcie procesu wprowadzania się i wyprowadzania najemców, kosztorysowanie prac remontowych w wynajmowanych lokalach, wydawanie i odbiór lokali
  • Bieżący kontakt z Generalnym Wykonawcą inwestycji LifeSpot, obsługa zgłoszeń i usterek gwarancyjnych
  • Odpowiedzialność za wybór i koordynację firm i serwisów zewnętrznych (ochrona, utrzymanie czystości, konserwator)
  • Monitoring kosztów eksploatacyjnych, nadzór nad realizacją zawartych kontraktów, kontrola odczytów liczników i rozliczanie mediów oraz udzielanie informacji o kosztach eksploatacji lokalu
  • Przygotowywanie założeń do budżetów OPEX i CAPEX


Nasze wymagania

  • Pozytywna energia i nastawienie do pracy
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • Znajomość obowiązujących przepisów związanych z zarządzaniem nieruchomościami
  • Umiejętność pracy w zespole – większość zadań wymaga współpracy z innymi działami firmy
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego


Mile widziane

  • Doświadczenie we współpracy z wykonawcami robót budowlanych
  • Doświadczenie w branży hotelarskiej, zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi
  • Licencja Zarządcy nieruchomości


To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szerokie możliwości rozwoju merytorycznego i awansu w strukturach organizacji
  • Świadczenia pozapłacowe (usługi medyczne, karta sportowa, zajęcia jęz. angielskiego)


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • komputer do użytku prywatnego
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • napoje
  • inicjatywy dobroczynne

Rekomendowane oferty

Ekspert ds. Ekspansji (m/k)

Nowa
BUDIMEX S.A.
Warszawa
wykształcenie wyższe
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Nowa