LifeSpot - firma działająca w sektorze mieszkań na wynajem (PRS). Spółka jest zarządzana przez Griffin Capital Partners, lidera na rynku nieruchomości komercyjnych w obszarze inwestycji i zarządzania.
W związku z rozwojem działu operacyjnego poszukujemy kandydatów nastawionych na poszerzenie swoich kompetencji. Stanowisko może być szczególnie interesujące dla osób, które rozpoczynają swoją karierę w zarządzaniu nieruchomościami i mają już pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie.
To świetna okazja dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, obsłudze klienta oraz w szybko rozwijającym się sektorze PRS.
W związku z rozwojem działu operacyjnego poszukujemy kandydatów nastawionych na poszerzenie swoich kompetencji. Stanowisko może być szczególnie interesujące dla osób, które rozpoczynają swoją karierę w zarządzaniu nieruchomościami i mają już pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie.
To świetna okazja dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, obsłudze klienta oraz w szybko rozwijającym się sektorze PRS.
- Wsparcie Administratora budynku w koordynacji i sprawnym funkcjonowaniu od strony technicznej, funkcjonalnej i administracyjnej
- Współorganizowanie przeglądów okresowych i gwarancyjnych
- Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości
- Ścisła współpraca z działem leasingu, wsparcie procesu wprowadzania się i wyprowadzania najemców, kosztorysowanie prac remontowych w wynajmowanych lokalach, wydawanie i odbiór lokali
- Wsparcie w bieżących kontaktach z Generalnym Wykonawcą inwestycji LifeSpot, obsługa zgłoszeń i usterek gwarancyjnych
- Koordynacja firm i serwisów zewnętrznych (ochrona, utrzymanie czystości, konserwator)
- Kontrola odczytów liczników i rozliczanie mediów oraz udzielanie informacji o kosztach eksploatacji lokalu
- Pozytywna energia i nastawienie do pracy
- Znajomość obowiązujących przepisów związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
- Umiejętność pracy w zespole – większość zadań wymaga współpracy z innymi działami firmy
- Dobra znajomość MS Excel
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
- Wykształcenie techniczne
- Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
- Doświadczenie we współpracy z wykonawcami robót budowlanych.
- Doświadczenia w branży hotelarskiej, zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szerokie możliwości rozwoju merytorycznego i awansu w strukturach organizacji
- Świadczenia pozapłacowe (usługi medyczne, karta sportowa, zajęcia jęz. angielskiego)
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- komputer do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- napoje
- inicjatywy dobroczynne