Direct Marketing Manager eCommerce

Marketing

Direct Marketing Manager eCommerce

Marketing

Św. Antoniego 2-4, Wrocław

Limango

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska



Kogo szukamy?

Doświadczonego e-commerce CRM Managera, który weźmie odpowiedzialność za kompleksowe i różnorodne działania związane z zarządzaniem relacjami i komunikacją z naszymi klientami oraz wdroży rozwiązania, które będą wspierały nasze wysiłki w zakresie aktywacji (customer activation), utrzymania (retention) i zapobiegania odpływowi klientów (churn prevention).

Co jeszcze jest dla nas ważne?

Razem pracujemy i razem się bawimy. Cenimy równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzymy kulturę szacunku, zaufania i równości. Jeżeli dla Ciebie te wartości również są kluczowe, jest duża szansa, że znajdziesz u nas swoje miejsce.

Twoja rola i główne zadania:

  • odpowiedzialność za nasz 3 osobowy zespół CRM, w tym wyznaczanie odpowiednich celów. Raportowanie bezpośrednio do Head of Marketing;
  • odpowiedzialność za codzienną komunikację ofert dla naszych klientów za pośrednictwem wszystkich kanałów marketingu bezpośredniego (aplikacja mobilna, e-mail marketing, marketing automation, sms, print mailing, web push i inne) od planowania do realizacji oraz kontroli sukcesu (np. przez A/B testy);
  • analiza struktury klientów, interpretacja istotnych KPI klientów i przekładanie ich na odpowiednie działania CRM w celu ciągłego rozwoju komunikacji i zespołu;
  • ścisła współpraca z działem Marketingu, Category Management, Customer Service i działem graficznym oraz zespołami CRM na innych rynkach;
  • odpowiedzialność za rozwój narzędzi służących do komunikacji z klientami i analizy.

Nasze kluczowe oczekiwania wobec Ciebie to:

  • 5 lat doświadczenia w Digital Marketingu i CRM – najlepiej w e-commerce ze szczególnym naciskiem na analizę danych o klientach i ich segmentację;
  • doświadczenie w opracowywaniu, wprowadzaniu i wdrażaniu modeli CRM oraz segmentacji klientów oraz samodzielnym prowadzeniu kampanii Marketing Automation;
  • 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem;
  • bardzo mocno rozwinięte umiejętności analityczne i doświadczenie pracy z narzędziami CRM (Salesforce, Emarsys etc.);
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętności efektywnego zarządzania pracą zespołu;
  • język angielski na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej, codzienna współpraca z zespołami anglojęzycznymi;
  • podstawowa znajomość SQL;
  • pozytywne nastawienie do świata oraz surrealistyczne poczucie humoru.

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej – u nas nie będziesz się nudzić!
  • możliwość realnego kształtowania biznesu – cenimy samodzielność i przekazujemy odpowiedzialność,
  • zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym zespole, działającym na różnych rynkach europejskich.

Oferta dodana: 04.04.2021

Poznaj pracodawcę

Limango

At limango, we've been in e-commerce for over 18 years. Together with our platforms in the Netherlands, Germany, and Austria, we are proud to be part of the OTTO Group, one of Europe’s leading e-commerce players. We're the shopping platform with the biggest selection of products for the whole family! We work and play together. We value work-life balance and create a culture of respect, trust, and equality. If you're looking for a company that shares these values, we'd love to have you on board.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca