MDA(Market Development Associate), to kluczowa rola wspierająca dział Business Management, której celem jest rozwój bazy nowych kontaktów oraz utrzymywanie efektywnej współpracy z działem sprzedaży. Kluczowym zadaniem jest prowadzenie działań wspierających analizę rynku i utrzymanie relacji z potencjalnymi klientami w początkowej fazie procesu sprzedażowego.
Twoja rola jako MDA:
- Prowadzenie wstępnych działań związanych z badaniem potencjału nowych firm
- Generowanie i weryfikowanie leadów zgodnych z idealnym profilem klienta
-
Zwiększanie Świadomości Marki w Segmencie Enterprise: Będziesz wspierać rozwój rozpoznawalności LinkGroup poprzez kontakt z decydentami dużych firm i budowanie naszej reputacji jako eksperta w dziedzinie rozwiązań IT. Weźmiesz też udział w inicjatywach i kampaniach marketingowych.
- Nawiązywanie relacji z decydentami, aby zwiększyć szanse na sukces sprzedażowy i budowanie zaangażowanie klientów w dłuższym okresie. Proaktywnie identyfikowanie ich potrzeb biznesowych
-
Doświadczenia: 1-2 lata w generowaniu leadów, rozwoju sprzedaży lub sprzedaży wewnętrznej – doświadczenie w branży IT będzie dodatkowym atutem
- Umiejętności komunikacyjnych, identyfikowania potencjalnych potrzeb klientów
- Znajomość narzędzi CRM i sprzedażowych (np. LinkedIn Sales Navigator, Salesforce, HubSpot, ZoomInfo, Lusha)
- Proaktywności, orientacji na cele i zdolności do samodzielnej pracy
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy: Konkurencyjne warunki finansowe, które odzwierciedlają Twoje zaangażowanie i osiągnięcia.
-
Rozwój zawodowy: Możliwość pracy z międzynarodowymi klientami oraz dostęp do szkoleń wspierających Twój rozwój w dynamicznym środowisku.
-
Współpraca z ekspertami: Praca w innowacyjnej firmie, której misją jest wspieranie czołowych organizacji na całym świecie.
-
Nowoczesna kultura pracy: Elastyczność, inspirujące środowisko i szansa na budowanie relacji biznesowych z liderami w branży.