Lokalizacja: Warszawa/Kraków, możliwość pracy hybrydowej (50/50)
Opis Stanowiska: Szukamy osoby, która czerpie satysfakcję z dokładnego wykonywania powtarzalnych zadań, ale jednocześnie ma zapał do automatyzacji procesów. Jeśli lubisz porządkować dane, jesteś skrupulatny/a i chcesz poszerzać swoje kompetencje w analizie danych oraz automatyzacji, to czekamy właśnie na Ciebie!
Obowiązki:
-
Uzupełnianie etykiet w projektach: Wprowadzanie i aktualizacja etykiet zgodnie z wytycznymi, zapewnienie spójności danych.
-
Tworzenie i edytowanie dokumentów z elementami graficznymi: Projektowanie i aktualizacja dokumentów na tworzonej platformie, współpraca z Zespołem Sales&Rekrutacji.
-
Porządkowanie danych w Excelu pod tworzenie raportów w PowerBI: Gromadzenie i organizowanie danych w Excelu, przygotowywanie ich do dalszej analizy w PowerBI.
-
Tworzenie interaktywnych rate cards: Projektowanie i aktualizacja interaktywnych rate cards na podstawie dostarczonych danych.
-
Generowanie dedykowanych raportów dla działu sprzedaży pod nowy biznes: Przygotowywanie raportów wspierających dział sprzedaży, dostosowanych do specyficznych potrzeb klientów i projektów.
Nasze wymagania:
- Znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym
- Sprawne poruszanie się w pakiecie MS Office / Google Suite
- Chęć do nauki i automatyzacji codziennych zadań
- Dokładność i skrupulatność
- Zdolność do pracy z danymi i porządkowania ich w logiczny sposób
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie zainteresowanie tematyką IT, czy analizą danych.
Oferujemy:
- Elastyczne warunki pracy – hybrydowy model pracy z biura po okresie wdrożenia (50/50)
- Pakiet benefitów – dostęp do platformy MyBenefit, gdzie możesz wybierać spośród prywatnej opieki medycznej, karty MultiSport, ubezpieczeń czy bonów zakupowych.
- Możliwość udziału w szkoleniach o tematyce IT, rekrutacji, oraz sprzedaży.