LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
TWOJE ZADANIA:
- wykonywanie analiz aktuarialnych oraz raportów służących wyznaczaniu poziomu rezerw, techniczno-ubezpieczeniowych (raportowanie statutowe, SII oraz IFRS),
- przygotowywanie modeli aktuarialnych, rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań tym zakresie,
- udział w wyznaczaniu pozycji kapitałowej spółki zgodnej z wymogami Solvency 2,
- udział w procesie planowania wyników finansowych spółki.
WYSTARCZY, ŻE:
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w branży ubezpieczeniowej,
- wiedza z zakresu PSR oraz Solvency 2,
- bardzo dobrze rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia,
- chęci rozwoju zawodowego w kierunkach aktuarialnych,
- dokładność oraz odpowiedzialności za przydzielone Ci zadania,
- wykształcenie wyższe kierunkowe: matematyka/fizyka/ekonomia,
- bardzo dobra znajomości MS Office (Excel, Access),
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielności w realizacji zadań.
Mile widziane jeśli:
- posiadasz wiedzę o tematyce IFRS 17,
- znasz specjalistyczne narzędzia aktuarialne np. EMB ResQ lub podobne,
- posiadasz wiedzę oraz umiejętności w zakresie SQL,
- jesteś w trakcie zdawania egzaminów lub posiadasz licencje aktuariusza.
W ZAMIAN OFERUJEMY CI:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzanie wiedzy w obszarze aktuariatu majątkowego,
- pakiet benefitów – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.