zarządzanie zespołem specjalistów (rzeczoznawców) odpowiedzialnych za techniczną likwidację szkód,
nadzór nad procesem likwidacji szkód oraz zapewnienie zgodności z procedurami i standardami jakości,
koordynowanie i monitorowanie pracy zespołu, w tym ocena efektywności pracowników,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie zagadnień związanych z likwidacją szkód,
przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji dotyczących procesów likwidacji,
udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych procedur oraz optymalizacji procesów likwidacyjnych.
NASZE WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne, inżynierskie lub pokrewne),
doświadczenie w zarządzaniu zespołem, najlepiej w obszarze likwidacji szkód lub w branży ubezpieczeniowej,
bardzo dobra znajomość programów eksperckich do obsługi szkód komunikacyjnych (Audatex, Eurotax, Info Ekspert, DAT),
znajomość procesów technicznych związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych,
umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
doskonała organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność.,
umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
TO OFERUJEMY:
stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.