Oferty
Specjalista ds. Technicznej Likwidacji Szkody – Rzeczoznawca (K/M)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Technicznej Likwidacji Szkody – Rzeczoznawca (K/M)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

negocjacje

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • dokonywanie ocen technicznych, wycen wartości pojazdów i kosztów napraw w ramach zgłaszanych szkód komunikacyjnych,
  • weryfikowanie kosztów napraw pojazdów samochodowych,
  • analiza i sporządzanie dokumentacji szkodowej od strony technicznej,
  • analiza dokumentacji szkodowej pod kątem fraudu,
  • kontakt telefoniczny z Poszkodowanym podczas analizy szkody.


Nasze wymagania

  • wiedza z zakresu techniki samochodowej, eksploatacji pojazdów i ruchu drogowego,
  • znajomość i obsługa programów: Audatex, Info-Ekspert (lub Eurotax/DAT),
  • znajomość zasad wyceny wartości pojazdów - w tym pojazdów specjalistycznych,
  • komunikatywność i umiejętność pracy bezpośrednio z klientem,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów,
  • doświadczenie na stanowisku związanym z techniczną likwidacją szkód komunikacyjnych lub w firmie ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziane wykształcenie techniczne związane z motoryzacją lub eksploatacją pojazdów i maszyn.


To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w charakterze stacjonarnego Rzeczoznawcy,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska - Toruń

Nowa
Credit Agricole Bank Polska
Toruń
finanse
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa

Support Specialist for financial systems

Nowa
10 000 - 14 000 PLN
Link Group
Warszawa
English
support
accounting
Nowa

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Wrocław
sprzedaż
Microsoft Office
obsługa klienta
Nowa

Trading Services Analyst with Italian

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
Microsoft Office Excel
język włoski
język angielski
Nowa

Młodszy Specjalista w Zespole Obsługi Klienta Indywidualnego

Nowa
Europa Ubezpieczenia
Wrocław
Microsoft Office
Nowa