Specjalista ds. Technicznej Likwidacji Szkody – Rzeczoznawca (K/M)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Technicznej Likwidacji Szkody – Rzeczoznawca (K/M)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

negocjacje

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • dokonywanie ocen technicznych, wycen wartości pojazdów i kosztów napraw w ramach zgłaszanych szkód komunikacyjnych,
  • weryfikowanie kosztów napraw pojazdów samochodowych,
  • analiza i sporządzanie dokumentacji szkodowej od strony technicznej,
  • analiza dokumentacji szkodowej pod kątem fraudu,
  • kontakt telefoniczny z Poszkodowanym podczas analizy szkody.


Nasze wymagania

  • wiedza z zakresu techniki samochodowej, eksploatacji pojazdów i ruchu drogowego,
  • znajomość i obsługa programów: Audatex, Info-Ekspert (lub Eurotax/DAT),
  • znajomość zasad wyceny wartości pojazdów - w tym pojazdów specjalistycznych,
  • komunikatywność i umiejętność pracy bezpośrednio z klientem,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów,
  • doświadczenie na stanowisku związanym z techniczną likwidacją szkód komunikacyjnych lub w firmie ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziane wykształcenie techniczne związane z motoryzacją lub eksploatacją pojazdów i maszyn.


To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w charakterze stacjonarnego Rzeczoznawcy,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Rekomendowane oferty

Customer Success Manager (CSM) – Banking & Compliance

Nowa
Cense AG
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
finanse
zarządzanie projektami
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
CashDirector S.A
Lublin
komunikatywność
zaangażowanie
Umiejętność pracy w zespole
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Doradca Klienta Detalicznego (ze sprzedażą produktów hipotecznych)

Nowa
Bank BPS S.A.
Kraków
obsługa klienta
Nowa

Doradczyni / Doradca Klientów Premium - Kraków

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Kraków
prawo jazdy kat. B
Microsoft Office
sprzedaż
Nowa