Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

język angielski

Mile widziane

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukamy osoby, która ma już doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta i chce wykorzystać swoje umiejętności w pracy z kluczowymi kontrahentami, realizując ciekawe i odpowiedzialne zadania.


Czego oczekujemy?

📌 Masz doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub pokrewnym, najlepiej w środowisku B2B,

📌 Potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i ustalać priorytety,

📌 Z łatwością nawiązujesz i utrzymujesz pozytywne relacje z klientami, również kluczowymi,

📌 Jesteś dokładna/y, terminowa/y i odpowiedzialna/y – można na Tobie polegać,

📌 Umiesz przygotowywać oferty handlowe i odpowiadać na zapytania ofertowe,

📌 Znasz język angielski na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie),

📌 Bardzo dobrze obsługujesz komputer,

📌 Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i nastawienie na rozwiązywanie problemów.


🎯 Dodatkowy plus, jeśli:

  • Znasz tematykę marketingu internetowego lub SEO,
  • Masz doświadczenie w pracy z systemami CRM lub obsługi zgłoszeń/zamówień,
  • Lubisz dzielić się wiedzą i wspierać młodszych członków zespołu.


Twój zakres obowiązków:

📍 Kompleksowa obsługa klientów – w tym obsługa kluczowych kontrahentów,

📍 Przygotowywanie ofert, analizowanie potrzeb klientów, doradztwo,

📍 Koordynacja realizacji zamówień – od przyjęcia po finalny raport i kontakt z klientem,

📍 Kontrola terminowości i jakości zleceń,

📍 Współpraca z zespołami wewnętrznymi i podwykonawcami,

📍 Reagowanie na zgłoszenia i potrzeby klientów – telefonicznie i mailowo,

📍 Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych.


Jak wygląda praca z nami?

💼 Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,

💰 Wynagrodzenie od 5500-6500 zł brutto (w zależności od doświadczenia),

🚀 Realną ścieżkę rozwoju zawodowego i możliwość awansu,

🌱 Wpływ na sposób działania zespołu – cenimy inicjatywę,

💬 Otwartą komunikację i wsparcie przełożonych i współpracowników.

☕ Pracę zaczynamy między godziną 7:00 a 9:00.


Dodatkowe benefity:

🏋️‍♀️ Dofinansowanie do karty Multisport,

🩺 Prywatna opieka medyczna,

🤝 Cykliczne spotkania integracyjne,

☕ Pyszna kawa w biurze i przyjazna atmosfera,

🚗 Duży, bezpłatny parking.


Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

1️ Formularz zgłoszeniowy (kilka krótkich pytań),

2️ Rozmowa telefoniczna w celu weryfikacji umiejętności prowadzenia rozmów oraz poziomu języka angielskiego.

3️ Jeśli pozytywnie przejdziesz poprzednie etapy, czeka Cię spotkanie z m.in. menedżerem zespołu.

4️ Na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Brzmi jak miejsce dla Ciebie?

Aplikuj i dołącz do zespołu, który lubi swoją pracę i ludzi, z którymi ją wykonuje 💬😊

Rekomendowane oferty

Publisher Support Assistant

Nowa
4 666 - 5 600 PLN/mies.
Trustluna Sp. z o.o.
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Microsoft Office
obsługa klienta
Nowa