Szukamy osoby, która ma już doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta i chce wykorzystać swoje umiejętności w pracy z kluczowymi kontrahentami, realizując ciekawe i odpowiedzialne zadania.
Czego oczekujemy?
📌 Masz doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub pokrewnym, najlepiej w środowisku B2B,
📌 Potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i ustalać priorytety,
📌 Z łatwością nawiązujesz i utrzymujesz pozytywne relacje z klientami, również kluczowymi,
📌 Jesteś dokładna/y, terminowa/y i odpowiedzialna/y – można na Tobie polegać,
📌 Umiesz przygotowywać oferty handlowe i odpowiadać na zapytania ofertowe,
📌 Znasz język angielski na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie),
📌 Bardzo dobrze obsługujesz komputer,
📌 Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
🎯 Dodatkowy plus, jeśli:
Twój zakres obowiązków:
📍 Kompleksowa obsługa klientów – w tym obsługa kluczowych kontrahentów,
📍 Przygotowywanie ofert, analizowanie potrzeb klientów, doradztwo,
📍 Koordynacja realizacji zamówień – od przyjęcia po finalny raport i kontakt z klientem,
📍 Kontrola terminowości i jakości zleceń,
📍 Współpraca z zespołami wewnętrznymi i podwykonawcami,
📍 Reagowanie na zgłoszenia i potrzeby klientów – telefonicznie i mailowo,
📍 Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych.
Jak wygląda praca z nami?
💼 Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
💰 Wynagrodzenie od 5500-6500 zł brutto (w zależności od doświadczenia),
🚀 Realną ścieżkę rozwoju zawodowego i możliwość awansu,
🌱 Wpływ na sposób działania zespołu – cenimy inicjatywę,
💬 Otwartą komunikację i wsparcie przełożonych i współpracowników.
☕ Pracę zaczynamy między godziną 7:00 a 9:00.
Dodatkowe benefity:
🏋️♀️ Dofinansowanie do karty Multisport,
🩺 Prywatna opieka medyczna,
🤝 Cykliczne spotkania integracyjne,
☕ Pyszna kawa w biurze i przyjazna atmosfera,
🚗 Duży, bezpłatny parking.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
1️ Formularz zgłoszeniowy (kilka krótkich pytań),
2️ Rozmowa telefoniczna w celu weryfikacji umiejętności prowadzenia rozmów oraz poziomu języka angielskiego.
3️ Jeśli pozytywnie przejdziesz poprzednie etapy, czeka Cię spotkanie z m.in. menedżerem zespołu.
4️ Na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Brzmi jak miejsce dla Ciebie?
Aplikuj i dołącz do zespołu, który lubi swoją pracę i ludzi, z którymi ją wykonuje 💬😊
Rekomendowane oferty