11 Listopada 11, Katowice
Linkhouse
Miejsce pracy: Katowice (4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie)
Forma zatrudnienia: B2B lub UoP
Linkhouse to martechowa platforma do link buildingu i content marketingu, działająca w modelu marketplace. Oferuje wiele narzędzi wspierających klientów w doborze produktów. To rozwiązanie skierowane do rynku B2B – łączymy agencje SEO i marketingowe, freelancerów oraz marketerów e‑commerce z wydawcami portali z całego świata.
Od strony produktowej:
• Marketplace rozbudowany o narzędzia wspierające dobór produktów.
• Skierowany do użytkowników B2B.
• Dostępny w języku polskim i angielskim; użytkownicy z kilkudziesięciu krajów.
• Ponad 10 000 aktywnych użytkowników i ponad 100 000 zleceń rocznie.
• Oprogramowanie zbudowane od podstaw przez nasz zespół deweloperski.
Narzędzia, z których korzystamy:
• GitLab.
• Google Docs.
• Figma.
• Loom.
• Slack, Google Meet.
Jeśli widzisz braki, to porozmawiajmy o nich w trakcie rekrutacji.
Od strony organizacyjnej:
• Zespół produktowy, do którego dołączysz, to: 5 deweloperów, designer i Product Manager.
• Będziesz raportować bezpośrednio do Head of Product (obecnie tę rolę pełni CEO).
• Cały zespół Linkhouse to ok. 30 osób.
• Firma od prawie 11 lat jest na rynku; ma stabilną pozycję i sytuację finansową.
Twoje zadania:
• Prowadzenie projektów end‑to‑end: od briefu, przez specyfikację, współpracę z designerem i zespołem deweloperskim, po testy i wdrożenie.
• Dbanie o dokumentację, backlog, priorytetyzację i komunikację z zespołem deweloperskim.
• Walidacja pomysłów produktowych na podstawie danych z naszej platformy, rozmów z użytkownikami i insightów z supportu.
• Rozmowy z klientami – zrozumienie ich potrzeb i przekuwanie ich na zmiany w produkcie.
• Tworzenie changelogów, komunikatów produktowych oraz nagrań ekranu z voice‑overem – tak, aby użytkownicy dokładnie wiedzieli, co zmieniliśmy i dlaczego warto to sprawdzić.
• Współpraca z zespołem obsługi klienta i sprzedaży – pomoc w lepszym zrozumieniu produktu od strony użytkownika.
Szukamy osoby, która:
• Ma minimum 3 lata doświadczenia w roli Product Managera (najlepiej w SaaS lub marketplace B2B).
• Pracowała na tym stanowisku w zespole o podobnej wielkości oraz strukturze i rozumie jego specyfikę.
• Pracowała również w większej organizacji.
• Samodzielnie prowadziła projekty produktowe od A do Z.
• Umie rozmawiać z użytkownikami i wyciągać z tego konkretne wnioski.
• Dba o szczegóły, pilnuje zadań i nie gubi „rzeczy”.
• Potrafi jasno formułować myśli w mowie i piśmie.
• Komfortowo pracuje w języku angielskim
• Idealnie – jeśli zna branżę SEO, choć nie jest to konieczne (o ile planuje ją szybko poznać).
Oferujemy:
• Wynagrodzenie 13 000–17 000 PLN netto (B2B) lub odpowiednik na UoP.
• Jasna ścieżka rozwoju.
• Praca hybrydowa (4 dni w biurze/1 dzień zdalnie)
• Wygodne stanowisko pracy, w tym elektryczne biurko.
• Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
• Prywatna opieka medyczna.
• Karta Multisport.
• Miejsce parkingowe pod biurowcem.
• Wygodne, świetnie skomunikowane biuro poza centrum Katowic.