Szukamy osoby, która ma już doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta i chce wykorzystać swoje umiejętności w pracy z kluczowymi kontrahentami, realizując ciekawe i odpowiedzialne zadania.
Nasze wymagania:
✔ Doświadczenie w obsłudze klienta B2B
✔ Doświadczenie w pracy na systemach do obsługi zgłoszeń/zamówień
✔ Doświadczenie w pracy z CRM (np. HubSpot) oraz narzędziami biurowymi
✔ Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
✔ Znajomość języka angielskiego min. B2 (w mowie i piśmie)
✔ Samodzielność, dokładność, nastawienie na cel i rozwój
✔ Umiejętność analizy danych i tworzenia ofert opartych o brief i cele klienta
✔ Mile widziane: znajomość SEO
Twój zakres obowiązków:
🔸 Prowadzenie kampanii klientów od briefu do raportu końcowego (end-to-end)
🔸 Przygotowywanie i omawianie ofert link buildingowych oraz doradztwo
🔸 Koordynacja realizacji zleceń (wewnętrznie i z podwykonawcami)
🔸 Dbałość o terminowość, jakość i precyzyjną komunikację z klientami
🔸 Regularne raportowanie i reagowanie na zgłoszenia (mailowo, telefonicznie, czat)
🔸 Budowanie długofalowych relacji z klientami – również kluczowymi
🔸 Proaktywne wychwytywanie błędów, proponowanie usprawnień, dzielenie się wiedzą
Co oferujemy?
💼 Umowę o pracę, wynagrodzenie 6500 zł brutto
🕐 Elastyczny start pracy między 7:00 a 9:00
📈 Jasną ścieżkę rozwoju i możliwości awansowania
🎯 Realny wpływ na kampanie, narzędzia i sposób działania zespołu
🤝 Otwartą kulturę feedbacku i wspierające środowisko
Benefity:
✅ Prywatna opieka medyczna
✅ Karta Multisport
✅ Duży i bezpłatny parking
✅ Cykliczne spotkania integracyjne
✅ Kawa, herbata, brak dress code'
Brzmi jak miejsce dla Ciebie?
Aplikuj i dołącz do zespołu, który lubi swoją pracę i ludzi, z którymi ją wykonuje 💬😊
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty