Dołącz do zespołu Linkhouse jako Specjalista ds. Sprzedaży
- Łatwo nawiązujesz nowe kontakty i lubisz kiedy cały czas coś się dzieje?
- We współpracy z ludźmi kładziesz nacisk na budowanie zaufania i długofalowych relacji?
- Patrzysz na sprzedaż wielowymiarowo i chętnie wykorzystujesz nowoczesne narzędzia i kanały komunikacji?
Jeśli na wszystkie powyższe pytania odpowiedziałeś/aś „tak”, to możliwe, że właśnie na Ciebie czekamy. Sprawdź poniżej co mamy do zaoferowania i jak wygląda praca.
Jako zespół Linkhouse od 10 lat rozwijamy autorską platformę do linkbuildingu. Ułatwiamy w ten sposób firmom budowanie widoczności w Internecie i pozyskiwanie klientów. W Polsce jesteśmy jednym z liderów, a od pewnego czasu zaczęliśmy dynamicznie rozwijać naszą pozycję poza granicami kraju. Mamy ambicję, aby stać się jedną z największych marek linkbuildingowych na świecie i Ty możesz się do tego przyczynić.
Tym będziesz się zajmować m.in.:
- Proaktywne pozyskiwanie klientów za pośrednictwem zdalnych narzędzi komunikacji
- Prowadzenie spotkań sprzedażowych online
- Doradzanie potencjalnym klientom w temacie wykorzystywania platformy Linkhouse (w tym zakresie, wszystkiego Cię nauczymy)
- Tworzenie spersonalizowanych ofert handlowych i negocjowanie warunków
- Aktywne korzystanie z CRM w celu zarządzania bazą klientów i dokumentowania działań sprzedażowych
- Monitorowanie rynku i identyfikowanie nowych możliwości sprzedażowych
Kompetencje, których będziesz potrzebować:
- Poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży B2B
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność budowania długofalowych relacji
- Umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Orientacja na wyniki i determinacja w osiąganiu założonych celów sprzedażowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Sprawna obsługa komputera (mile widziana znajomość narzędzi typu Apollo, Instantly, Get Response itp.)
Możesz u nas liczyć na:
- Przejrzysty system premiowy (widełki podane w ogłoszeniu to tylko podstawa)
- Doskonała atmosfera pracy w zgranym zespole
- Realny wpływ na organizację i procesy wewnętrzne (doceniamy dobre pomysły i zaangażowanie)
- Elastyczne godziny pracy, a w piątki home office
- Firmowy telefon i laptop
- Brak dress code
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do karty Multisport
Tak wygląda nasz proces rekrutacyjny:
- Etap 1 – Przesłanie CV w odpowiedzi na to ogłoszenie
- Etap 2 – Rozmowa telefoniczna, żeby poznać Cię trochę lepiej
- Etap 3 – Spotkanie online z zadaniem rekrutacyjnym (dostaniesz czas na przygotowanie się)
- Etap 4 – Spotkanie w siedzibie firmy z szefem sprzedaży
Po każdym etapie gwarantujemy odpowiedź zwrotną z informacją o przejściu do kolejnego lub podziękowaniem za wzięcie udziału.