Do Twoich zadań należeć będą:
- Wsparcie zespołu przy planowaniu oraz realizacji działań w Social Media dla klienta z branży Beauty;
- Uczestniczenie w planowaniu harmonogramów komunikacji w oparciu o realizowaną strategię;
- Współtworzenie różnorodnych treści na Social Media zgodnie z najnowszymi trendami, we współpracy z działem kreacji i designu;
- Publikacja treści w kanałach Social Media, we współpracy z działem moderacji;
- Bieżące raportowanie i analiza działań marki w Social Media;
- Monitorowanie trendów oraz marek konkurencyjnych w Social Media;
- Bieżący kontakt z Klientem celem akceptowania treści publikowanych w Social Mediach.
Sprawdź czego oczekujemy:
- Pierwsze doświadczenia w pracy w obszarze Social Media;
- Lekkość pióra i bardzo dobra znajomość języka polskiego;
- Chęć do nauki i współtworzenia innowacyjnych działań w obszarze Social Media;
- Mile widziane doświadczenie w planowaniu i realizacji działań w Social Media;
- Kreatywność;
- Umiejętności analityczne, wyciąganie wniosków na podstawie danych;
- Znajomość trendów Social Media;
- Umiejętność budowania relacji z Klientem i wewnątrz zespołu;
- Umiejętność zarządzania czasem, zwracanie uwagi na szczegóły;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową;
- Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu;
- Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.).
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.