Zajmujemy się digital marketingiem. Nasz przepis na sukces to łączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketera, tak by tworzyć skuteczną komunikację marek. By to osiągnąć, skupiamy ekspertów z najróżniejszych obszarów: media, rozrywka, technologia i digital art. Specjalizujemy się w mediach cyfrowych, dobierając najefektywniejsze kanały i formaty komunikacji. Tak, tak, dane i wyciąganie z nich wniosków to też my. Myślimy doświadczeniem ludzi z markami – bo chcemy, by nasza komunikacja i marki, dla których pracujemy były uwielbiane. Tworzymy centra kompetencji, z których korzystają agencje Publicis Groupe.
- Projektowanie Landing Page’y, Mailingów sprzedażowych w oparciu o wnioski z poprzednich kampanii
- Współudział w projektowaniu i rozwoju poszczególnych podróży klienta w procesach obsługowych i sprzedażowych
- Przeprowadzanie mikro-projektów fazy discover – audyty UX, analiza konkurencji, UJM itp.
- Reaserch trendów, szukanie rozwiązań w obszarach nowych technologii
- Optymalizacja wypracowanych rozwiązań w oparciu o wnioski z testów A/B i badań z użytkownikami
- Bliska współpraca z zespołem wdrożeniowym (briefing i odbiór projektu)
- Dbanie o jakość i terminowość projektów
W ramach tej pozycji będziesz mieć okazję pracować dla naprawdę znanych i lubianych marek. O kim mowa? Szczegóły chętnie przedstawimy podczas rozmowy :)
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w agencji interaktywnej lub reklamowej
- Biegła znajomość narzędzi do projektowania na potrzeby web: Figma, Adobe XD, Photoshop
- Znajomość świata digital marketingu z naciskiem na usługi eCommerce i UX
- Umiejętność planowania i koordynacji projektów
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu i budowania długotrwałej relacji z Klientem
I w sumie tyle. Całej reszty z przyjemnością nauczymy Cię my!
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.