Hej, super, że trafiłeś/aś na ofertę w Listonic!
🚀 Czas dołączyć do spoko ekipy w cyfrowym świecie! Umiemy w aplikacje, które nie tylko ułatwiają życie, ale także inspirują i zmieniają nawyki na całym globie! 💡🌍
Brzmi dobrze? czytaj dalej - nasza flagowa apka - Listonic ma ponad 15 milionów pobrań, w tym 2 miliony z USA! 📱🌟 Ale to nie koniec! Momly przyciąga ponad 250 tysięcy aktywnych użytkowniczek miesięcznie, a Waterful dostaje nagrody od Apple za innowacyjność! 🍏🏆
Jesteśmy 50-osobowym zespołem, który łączy technologię, analitykę i reklamę. Jeśli chcesz być częścią tego świata – dołącz do nas! 🚀
Let's rock this digital world together! 🌟
😁 Szukasz wyzwania, które pobudzi Twoją kreatywność i rozrusza szare komórki?
🔎 Masz w sobie żyłkę detektywa i analityczny umysł?
🧮 Cyferki to Twój żywioł?
Jeśli tak, to mamy dla Ciebie dobry deal! 👉 Dołącz do naszego Teamu AdOps i zostań…
Junior Ad Operations Specialist!
🚀 Przygotuj się na:
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi w aplikacjach i w sieci niczym Mistrz Gry!
- Wymyślanie genialnych strategii na podkręcenie wyników. ⚔️
- Odkrywanie tajników reklamy cyfrowej - niczym Eleven i Sherlock Holmes w jednym!
- Współpracę z zespołami Customer Success i Sales - bo dopiero razem podbijamy sieć!
🎯 Nasze Must Have:
- Lubisz liczby? Excel i analiza danych nie przeraża Cię i masz już pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie.
- Języki obce to dla Ciebie pestka: biegle posługujesz się językiem polskim (min. C1) i angielskim (min. B2).
- Technologia to Twój żywioł: Znasz przynajmniej podstawy HTML, CSS i wiesz co to JavaScript.
-
Dokładność i spostrzegawczość to Twoja wizytówka.
🎉 Dodatkowe punkty masz za:
-
Pierwsze doświadczenia z reklamą w aplikacjach i webie lub zainteresowanie światem aplikacji mobilnych i backstagem pracy nad nimi.
-
Znajomość technologii Programmatic, a także narzędzi: adserwer, adform DSP, Equativ, Google Analytics, Google Firebase - to nasza codzienność.
- Dociekliwość - nie ustajesz w poszukiwaniach odpowiedzi, dopóki nie wyjaśnisz wszystkich wątpliwości.
- Organizacja i porządek to dla Ciebie naturalny stan rzeczy, a terminowość i odpowiedzialność to Twoje priorytety - w tej branży nie da się inaczej.
- Proaktywność i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań - przyda się przy pracy zdalnej...
- Spojrzenie “big picture", które pozwala Ci dostrzegać kontekst i zależności.
- Hunger for learning.
🧐 Co Cię czeka w naszej ekipie?
- Praca na Twoich zasadach: Zdalnie lub Hybryda lub Biuro (Łódź, Piotrkowska- pets friendly) wybierasz, gdzie pracujesz.
- Sprzęt: Dostajesz od nas sprzęt do pracy lub pracujesz na swoim z dofinansowaniem.
- Ogarniesz digital advertising: Od reklamy po analitykę - poznasz wszystko!
- Atmosfera - integracje i wspólne chillowanie, współpraca i wsparcie, szybkie decyzje i płaska struktura.
- Zadbamy też o Twoje zdrowie i kondycję dofinasowując pakiety Multisport i Medicover.
- Brak nudy 😉 Miejsce, w którym testujemy, optymalizujemy i ciągle szukamy lepszych rozwiązań
💰 Ile wpadnie na konto?
-
Umowa o Pracę: 4666,00 pln brutto.
-
B2B: 5620,00 pln netto na fakturze.
🤔 Co Cię czeka podczas procesu rekrutacyjnego?
📩 Wysyłasz CV i odpowiadasz na kilka pytań w formularzu.
📞 Rozmowa video z HR – poznajmy się!
📊 Zadanie – sprawdzimy Twoją znajomość Excela, podstawy HTML, CSS, Java Script i logiczne myślenie.
💬 Spotkanie z Hiring Managerem – Martyną + HR.
✅ Decyzja i feedback – proces zamykamy do 26 marca 2025 r.
Brzmi spoko? W takim razie czekamy na Twoje CV!
P.S. Masz pytania? Proszę bardzo 😉 Nie gryziemy!
#adops #reklama #digital #praca #rozwoj #wyzwania #łowcyreklam #JuniorAdOperations #pracajunior