Oferty
Growth Analyst
Marketing

Growth Analyst

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

Microsoft Power BI

Looker

wizualizacja danych

analiza statystyczna

Mile widziane

Google Analytics

Appsflyer

performance marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Działamy od 2021 roku i jesteśmy częścią Żabka Digital, czyli obszaru rozwoju Grupy Żabka. Specjalizujemy się w tworzeniu aplikacji mobilnych oraz transformacji branży e-commerce w Polsce. Powstaliśmy, aby odpowiadać za innowacje technologiczne, które zwiększają wartość Grupy i poziom korzystania z usług przez jej konsumentów i konsumentki. 🚀


Do tej pory stworzyliśmy aplikację Żabka Jush, dostępną w wersji na iOS oraz Android, umożliwiającą dostawę Twoich ulubionych produktów pod same drzwi. Możesz zamówić swoje zakupy na Jush! i otrzymać je nawet w 15 minut lub w supermarkecie delio, który pozwoli Ci na dopasowanie godziny dostawy do Twoich potrzeb. W Lite e-Commerce tworzymy najnowocześniejsze technologie, które ułatwią Ci życie.


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Growth Analyst, która dołączy do bohaterek i bohaterów Lite w misji technologicznego rozwoju świata! 🦸💙


🎯 Będziesz odpowiadać za:

  • wyciąganie praktycznych wniosków z danych w celu identyfikacji obszarów do wzrostu i optymalizacji działań marketingowych i biznesowych;
  • prowadzenie dogłębnych badań rynku i analizy konkurencji w celu znalezienia nowych segmentów klientów, nowych kanałów pozyskiwania klientów i nowych obszarów rozwoju;
  • analizę i interpretację danych wzdłuż lejka marketingowego oraz rekomendowanie działań biznesowych mających na celu poprawę wyników;
  • tworzenie i utrzymywanie raportów w Looker, umożliwiających śledzenie kluczowych wskaźników w zakresie wzrostu i działań marketingowych oraz rekomendowanie działań w oparciu o te raporty;
  • ścisłą współpracę z działem Data i codzienną współpracę z zespołem Marketing, Assortment i Product w celu dostosowania strategii wzrostu i KPI;
  • prezentowanie wyników i rekomendacji interesariuszom oraz kadrze zarządzającej w celu wspierania podejmowania strategicznych decyzji;
  • wykorzystywanie danych o zachowaniach klientów do formułowania rekomendacji dotyczących ulepszeń produktów lub nowych funkcji, które odpowiadają na potrzeby rynku i preferencje klientów, współpraca z zespołami Marketing i Product przy priorytetyzacji i wdrażaniu tych rekomendacji.


✅ Zaaplikuj do nas, jeśli:

  • masz minimum 2-3 lata doświadczenia w analityce danych marketingowych i biznesowych;
  • posiadasz doświadczenie w wyciąganiu kluczowych wniosków z danych, przekształcaniu ich w rekomendacje dotyczące konkretnych planów działania dla biznesu oraz prezentowanie wniosków zespołowi zarządzającemu;
  • dobrze analizujesz i interpretujesz dane (w tym posiadasz solidne umiejętności analityczne, zdolność do analizowania złożonych zbiorów danych, identyfikowania trendów i wyciągania praktycznych wniosków);
  • techniki analizy statystycznej oraz metod wizualizacji danych nie są Ci obce;
  • biegle posługujesz się w narzędziami BI / Looker – umiejętność eksploracji i analizy danych, tworzenia raportów oraz przygotowywanie przejrzystych wizualizacji danych;
  • znajome Ci są kluczowe KPI i wskaźniki marketingowo-sprzedażowe oraz umiejętnie je śledzisz i analizujesz w celu generowania wzrostu.


💪Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy przy aplikacjach mobilnych;
  • znajomość podstaw Performance Marketingu;
  • dobre posługiwanie się narzędziami Google Analytics i AppsFlyer –rozumienie różnych funkcji i ich możliwości, w tym budowanie dashboardów, analizy lejków i grup odbiorców.


🎁 Zapewniamy:

  • wynagrodzenie w wysokości 10 000 PLN - 12 000 PLN netto na kontrakcie B2B;
  • możliwość pracy zdalnej lub z naszego biura w samym centrum Warszawy;
  • dofinansowanie karty MultiSport, opieki medycznej LuxMed oraz ubezpieczenia Uniqa;
  • możliwość udziału w innowacyjnym projekcie i transformacji obszaru retail w Polsce;
  • sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy.


🙌 A oprócz tego:

  • pracę z ekspertami z topowych sieci spożywczych, e-commerce i firm technologicznych 🌐
  • świetną i przyjazną atmosferę 🫂
  • pomocną dłoń w każdej sytuacji 🤝💙
  • brak oficjalnego dress code’u 💼🚫
  • nowe, przytulne biuro w samym centrum Warszawy 📍🏢


Sprawdź, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny:


📩 Przesyłasz nam swoje CV, a my analizujemy dokumenty, które od Ciebie otrzymaliśmy.

📲 Jeśli wpiszesz się w nasze wymagania zaprosimy Cię na pierwszy etap rekrutacji - rozmowę telefoniczną z Mają.

📝 Po rozmowie telefonicznej prześlemy Ci zadanie rekrutacyjne.

💻Następnie zaprosimy Cię na rozmowę online z Martyną - Senior Brand & e-Commerce Managerką.

👉 Ostatnim etapem będzie rozmowa online z Magdą - Head of Brand.

🎉 Jeśli wszystko pójdzie dobrze - witamy na pokładzie Lite e-Commerce!


Poznaj nas bliżej! 💙

👉 https://linktr.ee/lite_ecommerce

Sprawdź podobne oferty pracy

Manager ds. Marketingu

Nowa
8 000 - 12 000 pln
4mass S.A.
Warszawa
badanie rynku
branża kosmetyczna
Facebook Ads
Nowa

Performance Marketing Specialist

Nowa
Agencja Whites
Warszawa
Google Analytics
dobra organizacja pracy
performance marketing
Nowa

Junior Performance Marketing Specialist - Facebook Ads, Google Ads

Nowa
5 000 - 6 100 pln
Fabryka Marketingu Sp. z o.o
Warszawa
samodzielność
Dokładność
język angielski
Nowa

Nastawiony na wyniki Mid Specjalista Meta ADS (Zdalnie)

Nowa
Agencja Reklamowa ROXART
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
Facebook Ads
SEM
Nowa

Performance Markerketing Specialist - Meta Ads & Google Ads

Nowa
7 500 - 11 000 pln
Time4ecommerce
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
Google Ads
Google Analytics
Nowa