Oferty
Growth Analyst
Nowa
Marketing

Growth Analyst

Warszawa
10 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

Microsoft Power BI

Looker

wizualizacja danych

analiza statystyczna

Mile widziane

Google Analytics

Appsflyer

performance marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Działamy od 2021 roku i jesteśmy częścią Żabka Digital, czyli obszaru rozwoju Grupy Żabka. Specjalizujemy się w tworzeniu aplikacji mobilnych oraz transformacji branży e-commerce w Polsce. Powstaliśmy, aby odpowiadać za innowacje technologiczne, które zwiększają wartość Grupy i poziom korzystania z usług przez jej konsumentów i konsumentki. 🚀


Do tej pory stworzyliśmy aplikację Żabka Jush, dostępną w wersji na iOS oraz Android, umożliwiającą dostawę Twoich ulubionych produktów pod same drzwi. Możesz zamówić swoje zakupy na Jush! i otrzymać je nawet w 15 minut lub w supermarkecie delio, który pozwoli Ci na dopasowanie godziny dostawy do Twoich potrzeb. W Lite e-Commerce tworzymy najnowocześniejsze technologie, które ułatwią Ci życie.


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Growth Analyst, która dołączy do bohaterek i bohaterów Lite w misji technologicznego rozwoju świata! 🦸💙


🎯 Będziesz odpowiadać za:

  • wyciąganie praktycznych wniosków z danych w celu identyfikacji obszarów do wzrostu i optymalizacji działań marketingowych i biznesowych;
  • prowadzenie dogłębnych badań rynku i analizy konkurencji w celu znalezienia nowych segmentów klientów, nowych kanałów pozyskiwania klientów i nowych obszarów rozwoju;
  • analizę i interpretację danych wzdłuż lejka marketingowego oraz rekomendowanie działań biznesowych mających na celu poprawę wyników;
  • tworzenie i utrzymywanie raportów w Looker, umożliwiających śledzenie kluczowych wskaźników w zakresie wzrostu i działań marketingowych oraz rekomendowanie działań w oparciu o te raporty;
  • ścisłą współpracę z działem Data i codzienną współpracę z zespołem Marketing, Assortment i Product w celu dostosowania strategii wzrostu i KPI;
  • prezentowanie wyników i rekomendacji interesariuszom oraz kadrze zarządzającej w celu wspierania podejmowania strategicznych decyzji;
  • wykorzystywanie danych o zachowaniach klientów do formułowania rekomendacji dotyczących ulepszeń produktów lub nowych funkcji, które odpowiadają na potrzeby rynku i preferencje klientów, współpraca z zespołami Marketing i Product przy priorytetyzacji i wdrażaniu tych rekomendacji.


✅ Zaaplikuj do nas, jeśli:

  • masz minimum 2-3 lata doświadczenia w analityce danych marketingowych i biznesowych;
  • posiadasz doświadczenie w wyciąganiu kluczowych wniosków z danych, przekształcaniu ich w rekomendacje dotyczące konkretnych planów działania dla biznesu oraz prezentowanie wniosków zespołowi zarządzającemu;
  • dobrze analizujesz i interpretujesz dane (w tym posiadasz solidne umiejętności analityczne, zdolność do analizowania złożonych zbiorów danych, identyfikowania trendów i wyciągania praktycznych wniosków);
  • techniki analizy statystycznej oraz metod wizualizacji danych nie są Ci obce;
  • biegle posługujesz się w narzędziami BI / Looker – umiejętność eksploracji i analizy danych, tworzenia raportów oraz przygotowywanie przejrzystych wizualizacji danych;
  • znajome Ci są kluczowe KPI i wskaźniki marketingowo-sprzedażowe oraz umiejętnie je śledzisz i analizujesz w celu generowania wzrostu.


💪Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy przy aplikacjach mobilnych;
  • znajomość podstaw Performance Marketingu;
  • dobre posługiwanie się narzędziami Google Analytics i AppsFlyer –rozumienie różnych funkcji i ich możliwości, w tym budowanie dashboardów, analizy lejków i grup odbiorców.


🎁 Zapewniamy:

  • wynagrodzenie w wysokości 10 000 PLN - 12 000 PLN netto na kontrakcie B2B;
  • możliwość pracy zdalnej lub z naszego biura w samym centrum Warszawy;
  • dofinansowanie karty MultiSport, opieki medycznej LuxMed oraz ubezpieczenia Uniqa;
  • możliwość udziału w innowacyjnym projekcie i transformacji obszaru retail w Polsce;
  • sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy.


🙌 A oprócz tego:

  • pracę z ekspertami z topowych sieci spożywczych, e-commerce i firm technologicznych 🌐
  • świetną i przyjazną atmosferę 🫂
  • pomocną dłoń w każdej sytuacji 🤝💙
  • brak oficjalnego dress code’u 💼🚫
  • nowe, przytulne biuro w samym centrum Warszawy 📍🏢


Sprawdź, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny:


📩 Przesyłasz nam swoje CV, a my analizujemy dokumenty, które od Ciebie otrzymaliśmy.

📲 Jeśli wpiszesz się w nasze wymagania zaprosimy Cię na pierwszy etap rekrutacji - rozmowę telefoniczną z Mają.

📝 Po rozmowie telefonicznej prześlemy Ci zadanie rekrutacyjne.

💻Następnie zaprosimy Cię na rozmowę online z Martyną - Senior Brand & e-Commerce Managerką.

👉 Ostatnim etapem będzie rozmowa online z Magdą - Head of Brand.

🎉 Jeśli wszystko pójdzie dobrze - witamy na pokładzie Lite e-Commerce!


Poznaj nas bliżej! 💙

👉 https://linktr.ee/lite_ecommerce

10 000 - 12 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista/ka ds. Social Mediów z jęz. niemieckim

Nowa
5 000 - 7 000 pln
Fenbro Sp. z.o.o.
Raszyn
Canva
ChatGPT
AI
Nowa

Staż w dziale PPC

Nowa
4 300 pln
AdPeak
Warszawa
Nowa

Freelance Social Media Manager (Remote Part Time)

Nowa
Space Ads
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
LinkedIn
Instagram
Nowa

Mid/Senior SEM Specialist

Nowa
Harbingers
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics 4
Google Ads
Google Analytics
Nowa

SEM Team Leader

Nowa
Displate
Warszawa
Google Ads strategy
SEM
Leadership
Nowa