Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Krakusa 11, Kraków
LiveKid
Cześć!
Jesteśmy LiveKid i tworzymy aplikację dla przedszkoli i żłobków. Z naszej aplikacji korzysta ponad 4000 żłobków i przedszkoli w Polsce, Hiszpanii i Meksyku. Aż 6 na 10 klientów decyduje się na zakup naszej aplikacji, a co trzeci rodzic w Polsce, którego dziecko uczęszcza do prywatnego żłobka i przedszkola to nasz użytkownik. Płatności za czesne, które przepływają przez apkę to ponad miliard złotych rocznie! 💵
Jeżeli czytasz to ogłoszenie, pewnie zastanawiasz się co może mieć wspólnego placówka zajmująca się opieką nad dziećmi, a aplikacja mobilna? Spieszymy z odpowiedzią!
Przedszkole czy żłobek jak każda firma ma sporo procesów i zadań administracyjnych, które potrzebuje wypełnić (zarówno w kontekście opieki nad dziećmi, jak i kontaktu z rodzicami, czy wewnętrznymi kwestiami organizacyjnymi). Nasza aplikacja pomaga zarządzać tym wszystkim w możliwie łatwy i przyjemny sposób! 😇
ALE! Nie jesteśmy jednak kolejną typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, edukujemy dyrektorów i pomagamy im w prowadzeniu placówki i zmienianiu branży na lepsze! Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji. ❤️
Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Junior Sales Account Manager (Specjalista ds sprzedaży)! 🎉 Jeśli pracowałeś/aś w sprzedaży jako samodzielny Handlowiec, który prowadził sprzedaż od początku do końca lub działałeś z sukcesami jako Sales Development Representative (SDR) i myślisz, że to już pora aby wejść na kolejny poziom kariery - śmiało czytaj dalej!
➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy?
Jako Junior Sales Account Manager będziesz odpowiedzialny/a za utrzymanie i rozwój relacji z istniejącymi klientami firmy. Twoim zadaniem będzie prezentacja i sprzedaż naszym obecnym klientom dodatkowych produktów i usług z naszej oferty (czyli tzw. upsell i cross-sell). Będziesz pełnić rolę ambasadora LiveKid w kontaktach z klientem, budować jego zaufanie i dbać o dostarczenie mu możliwie jak najwięcej wartości dzięki naszym usługom!
No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?
➡️ Zarządzaniem i budowaniem relacji z klientami: będziesz mieć z nimi regularny kontakt telefoniczny i dbać o udaną, długofalową współpracę.
➡️ Upsell i cross-sell: będziesz identyfikować potrzeby klientów oraz proponować im dodatkowe produkty i/lub usługi
➡️ Analizą potrzeb naszych klientów i poszukiwanie z nimi rozwiązania na ich problemy! W praktyce oznacza to dużo rozmów, pytań, słuchania, czy odpowiadania na pytania. Wszystko po to, aby pomóc im prowadzić ich biznes!
➡️ Uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z zespołem marketingu oraz Customer Success będzie stałym elementem Twojej pracy. Wspólna praca pozwala na efektywniejsze reagowanie na potrzeby klientów, lepsze zrozumienie ich oczekiwań i koordynację działań marketingowych z działaniami sprzedażowymi.
Nasze wymagania:
➡️ Lubisz kontakt z drugim człowiekiem: Twój entuzjazm w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji sprawia, że czerpiesz satysfakcję z interakcji z innymi ludźmi. 🫶
➡️ Zajmowałeś/aś się sprzedażą (idealnie upsell, cross-sell) lub chcesz się tego nauczyć: Nie boisz się złapać za telefon i “wziąć sprawy w swoje ręce”.
➡️ Pracowałeś/aś już z klientami “na telefonie”: jako konsultant sprzedaży, opiekun klienta lub w call center.
➡️ Posiadasz zdolność dostosowywania swojego sposobu komunikacji do kontekstu i potrzeb rozmówcy.
➡️ Potrafisz słuchać, zadawać trafne pytania i przekazywać informacje w sposób zrozumiały i przekonujący.
➡️ Posiadasz ambicję i determinację, aby wykręcać coraz to lepsze wyniki. Te cechy zdecydowanie pomogą Ci odnaleźć się w start up’owym środowisku. No nie ma u nas nudy! 🚀
➡️ Dobrą organizację masz we krwi, a apkę z kalendarzem na głównym ekranie swojego smartfona.
Mile widziane:
➡️ Masz doświadczenie w działaniu w systemach CRM.
Nasze wartości
Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done oraz Transparency. No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?
💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje.
🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności.
🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.
😇 Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.
👊 Teamwork and Communication wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.
To oferujemy:
➡️ Wynagrodzenie podstawowe 5.000 - 6.400 PLN brutto UZ i 5.900 - 7.300 PLN netto B2B.
➡️ Nielimitowane premie od sprzedaży: im więcej klientów pozyskasz, tym więcej zarobisz 😎.
➡️ Dodatkowe konkursy sprzedażowe: masz szansę zarobić dodatkowo nawet kilka tysięcy bonusu rocznie!
➡️ Umowę zlecenie bądź B2B.
➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce: w naszej branży jesteśmy zdecydowanym liderem!.
➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (PZU), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego.
➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉
➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza w Krakowie z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Krakusa 11, Kraków
LiveKid