Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Kraków
6 100 - 7 900 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 200 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 100 - 7 900 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 200 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

skuteczna komunikacja

odpowiedzialność

sprzedaż

Mile widziane

Call center

Opis stanowiska

Cześć! Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. 📱🧒 Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku.🌮🌮 Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś/aś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji.


Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Sales Development Representative (Specjalisty ds. wsparcia sprzedaży)! 🎉 Jeśli więc interesujesz się sprzedażą i stawiałeś/aś już swoje pierwsze kroki pracując z klientami: śmiało czytaj dalej!


No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?

➡️ Kontaktem telefonicznym z naszymi przyszłymi klientami (żłobki, przedszkola) i umawianie prezentacji online dla handlowców, podczas których prezentują najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce. Brzmi super, prawda? 😎

➡️ Nawiązywaniem i budowaniem długotrwałych relacji z Klientami (głównie telefonicznie): czasem zanim umówisz spotkanie, zdążysz wymienić się z Dyrektorem planami na wakacje.

➡️ Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku: naszym celem jest nie tylko dostarczenie klientom doskonałego produktu, ale także działania w obszarze edukacji.

➡️ Współpracą z innymi działami: samodzielnie nigdy nie osiągniemy tyle, co zespół! Codzienna współpraca z działem Customer Success i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy. A wszystko po to, aby zapewnić naszym potencjalnym klientom jak najlepsze wsparcie! 💃


Nasze wymagania:

➡️ Umiejętność przeprowadzania skutecznych rozmów z klientami: Twoje umiejętności słuchania sprawiają, że rozumiesz potrzeby oraz oczekiwania klienta, a także jesteś w stanie dopasować swój sposób rozmowy do preferencji drugiej strony.

➡️ Zorientowanie na cel: jesteś gotowy/a na osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych. 🚀

➡️ Lubisz współpracować z ludźmi, a codzienny kontakt z klientem nakręca Cię do działania! 💃 Jednocześnie: nie zraża Cię, kiedy po drugiej stronie słyszysz “Dziękuję, nie jestem zainteresowana”. Kilka razy dziennie. Codziennie.

➡️ Szukanie rozwiązań i sposobów to Twoje drugie imię! Szukasz coraz to nowych sposobów do rozwiązania problemów, a nie wymówek. 🤓

➡️ Uśmiech i optymistyczne nastawienie: pozytywnie podchodzisz do wyzwań i widzisz szanse nawet w trudnych sytuacjach. 🤗

➡️ Otwartość na zmiany: jesteś gotowy/a do dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów.


Mile widziane:

➡️ Doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientami: super, jakbyś miał/a już jakieś doświadczenie np. w call center, na infolinii, w obsłudze klienta etc.


➡️ Nasze wartości:

Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done oraz Transparency oraz Teamwork&Communication. No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?

💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje. 

🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności. 

🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.

😇 Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.

 👊 Teamwork and Communication: wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.


To oferujemy:

➡️ Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 5200 - 5500 brutto (UZ) lub 6100-6400 netto (B2B) plus premie (poziom Specjalista / Regular).

➡️ System premiowy bez limitu! W ostatnich miesiącach średnie premie w zespole wynosiły ok 900 PLN, a najwyższe sięgały nawet 4000 PLN brutto!

➡️ Chcesz mieć bardziej elastyczny grafik, żeby pogodzić pracę ze studiami lub innymi zajęciami? Ogarniemy! 💪

 ➡️ Umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania!

➡️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne dni wolne. 🌴

➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Warta), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego ⚽

➡️ Możliwość rezerwacji miejsca parkingowego tuż pod biurem 🚗

➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉

➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬

6 100 - 7 900 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 200 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ