Oferty
Project Coordinator
PM

Project Coordinator

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

priorytetyzacja

Microsoft Office

multitasking

język angielski

praca w grupie

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?


Działamy na polu digital marketingu, e-commerce i rozrywki. Naszą specjalnością jest język: tłumaczymy, piszemy i optymalizujemy treści – od reklam, które widzisz w wyszukiwarce, przez opisy produktów, które kupujesz, po artykuły i blogi, które czytasz. Bardzo możliwe, że oglądasz seriale z naszymi napisami albo grasz w planszówki lub karcianki w naszym tłumaczeniu. Język, jak wszystkie inne narzędzia, istnieje dziś w otoczeniu internetowym. Świetnie się tam czujemy i rośniemy dzięki zaufaniu znanych marek krajowych i zagranicznych, których treści codziennie współtworzymy na kilkadziesiąt języków.


Kogo szukamy?


Zaangażowanej osoby zorientowanej w cyfrowym świecie. Wierzymy, że doświadczenia nie liczy się w latach na konkretnym stanowisku. Przede wszystkim interesuje nas, co chcesz nam o sobie opowiedzieć.


Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Romualda Traugutta 115C


Mamy jednak kilka oczekiwań.


  • Czy masz doświadczenie w prowadzeniu projektów, potrafisz działać samodzielnie i nie boisz się odpowiedzialności?
  • Czy potrafisz wyznaczać priorytety?
  • Czy znasz języki: polski (biegle) i angielski (bardzo dobrze)?
  • Czy znasz pakiet MS Office w stopniu zaawansowanym?
  • To podstawy. Dodatkowo:
  • Świetnie, jeśli masz doświadczenie w branży tłumaczeń i lokalizacji, ale jeśli dopiero chcesz je poznać, z przyjemnością wprowadzimy Cię w tajniki!
  • Jeśli interesujesz się grami planszowymi, karcianymi, wideo albo modą, masz u nas spore szanse na pracę przy tego typu projektach.


Co będziesz robić w locatheart?


  • Poprowadzisz projekty językowe – od przyjęcia zlecenia do odesłania ich do klienta.
  • W tym celu będziesz koordynować pracę zespołów z całego świata i naszych wewnętrznych językowców. Będziesz współpracować z klientami firmy i dostawcami usług.
  • Będziesz odpowiadać za zarządzanie plikami – ich porządkowanie, rozdzielanie, przypisywanie i kontrolę nad nimi. Te pliki to istota naszej pracy. Są bardzo ważne.
  • Będziesz tworzyć budżety i harmonogramy projektów i czuwać nad ich realizacją.
  • W miarę doświadczenia i kompetencji będziesz uczestniczyć w ustalaniu stawek oraz sugerować usprawnienia w pracy dla konkretnych klientów.


Co oferujemy w zamian?


  • Udział w różnorodnych, interesujących projektach, których efekty szybko widać w realu.
  • Szansę rozwoju zawodowego i możliwość awansu. To nie jest ślepy zaułek.
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Pracę od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie.



Osoby zainteresowane mogą przesłać aplikację, klikając w przycisk aplikowania.

Sprawdź podobne oferty pracy

Agile Delivery Manager

Nowa
9 000 - 12 000 pln
10Clouds
Warszawa
Agile
analiza
dobra organizacja pracy
Nowa

Supervisor - pomocnik PM

Nowa
A1 Sorter sp. z o.o.
Zagrzeb
Exotec
BHP
automatyka
Nowa

Event project manager

Nowa
BFC TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
copywriting
branża turystyczna
B2B marketing
Nowa

Koordynator ds. usług FM

Nowa
Apleona Polska sp. z o.o.
Gdynia
branża FM
Nowa

Menedżer_ka Rozwoju Biznesu

Nowa
10 000 - 12 000 pln
Cenatorium
Warszawa
negocjacje
sprzedaż B2B
finanse
Nowa