Koordynator ds. technicznego wsparcia operacyjnego
Twój zakres obowiązków:
Koordynacja projektów remontowych, modernizacyjnych i adaptacyjnych w istniejących i nowych Loodspotach (planowanie, nadzór, odbiór prac).
Wyszukiwanie, weryfikacja i bieżąca koordynacja pracy zewnętrznych firm serwisowych i remontowych, pilnowanie terminów i jakości wykonania usług.
Bieżąca obsługa zgłoszeń w systemie wewnętrznym – zbieranie tematów, uzupełnianie informacji, pilnowanie realizacji zadań oraz planowanie wizyt serwisowych.
Analiza zgłoszeń serwisowych i tworzenie kompletnych zleceń technicznych (wraz z planowaniem tras, niezbędnych materiałów i części zamiennych) oraz optymalizacja wykorzystania zasobów technicznych.
Prowadzenie szczegółowej inwentaryzacji punktów sprzedażowych oraz produkcji w celu usprawnienia przyszłych napraw i wizyt techników.
Obsługa systemu EUDT – nadzór nad obiegiem faktur, terminami badań technicznych, pobieraniem decyzji.
Monitorowanie pracy zespołu technicznego – kontrola czasu pracy, lokalizacji GPS, zbieranie protokołów, weryfikacja wykonania zleceń oraz kontakt z punktami celem potwierdzenia jakości wykonanych usług.
Zarządzanie dokumentacją techniczną i uporządkowanie danych w systemie.
Tworzenie dokumentacji do nowo powstałych lokalizacji.
Zarządzanie zamówieniami technicznymi – samodzielne ofertowanie, składanie zamówień lub wyszukiwanie komponentów na podstawie otrzymanych wytycznych.
Nasze wymagania:
Doświadczenie w koordynacji prac remontowo-budowlanych – znajomość etapów i standardów realizacji prac wykończeniowych lub utrzymaniowych jest kluczowa.
Doświadczenie w pracy operacyjnej lub technicznej – mile widziane doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeniowymi oraz organizacją pracy serwisu/technika.
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów – sprawne wyciąganie wniosków na podstawie zgłoszeń, zdjęć czy informacji z punktów.
Bardzo dobra organizacja pracy – umiejętność ustalania priorytetów, planowania działań i dopilnowywania ich realizacji.
Znajomość narzędzi biurowych (Excel, Word) – w tym swobodne tworzenie zestawień, analiz, raportów, edycja dokumentów.
Podstawowa wiedza techniczna – umożliwiająca zrozumienie usterek, oszacowanie potrzebnych materiałów (np. rodzaje żarówek, komponenty instalacji).
Dokładność i dbałość o szczegóły – zwłaszcza przy zbieraniu i archiwizacji danych technicznych, dokumentów, protokołów.
Umiejętność komunikacji z różnymi działami – współpraca z technikami, logistyką, punktem obsługi, czy działem zakupów.
Samodzielność i inicjatywa – szukamy osoby, która potrafi zauważyć problem i zaproponować rozwiązanie, a nie tylko „odhaczyć zadanie”.
Gotowość do nauki i tworzenia procedur – część procesów będziesz współtworzyć od zera.
Mile widziane:
Znajomość systemów typu EUDT, doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją techniczną lub zamówieniami.
Znajomość systemu ERP.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Elastyczne godziny pracy.
Wspierającą atmosferę w pracy - jesteśmy jednym teamem - pomagamy sobie wzajemnie.
Możliwość rozwoju i poszerzania wiedzy ze względu na różnorodność pełnionych obowiązków.
Możliwość korzystania z pakietu Medicover Sport - zadbaj o siebie po pracy.
Realny wpływ na standard techniczny i wizerunek naszych Loodspotów.
Koordynator ds. technicznego wsparcia operacyjnego
Koordynator ds. technicznego wsparcia operacyjnego