Przygotowywanie bieżących analiz w oparciu o dane z Google Analytics 4, Magento
Analizowanie wyników testów A/B
Analiza dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary biznesowe w zakresie: zachowań użytkownika, źródeł ruchu, UX oraz formułowanie wartościowych rekomendacji
Przygotowanie skryptów automatyzujących pracę z danymi
Raportowanie kluczowych wskaźników oraz rekomendowanie działań w zakresie ich optymalizacji
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
Posiada min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z analityką internetową
Bardzo dobrze zna narzędzia: Google Analytics, SQL, Looker Studio (wcześniej Google Data Studio)
Zna program Microsoft Excel na poziomie zaawansowanym
Posiada umiejętność logicznego myślenia i przekładania go na wnioskowanie biznesowe
Posiada wiedzę związaną z tematyką e-commerce
Zna język angielski na poziomie komunikatywnym
Mile widziana wiedza z zakresu performance marketingu oraz znajomość PowerBI
OFERUJEMY:
Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu
Umowę o pracę bez okresu próbnego
25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) - dla Ciebie i Twoich bliskich
Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Program wsparcia pracowników heLPP - bezpłatne i anonimowe porady w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnym
Dofinansowanie do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiego
Codzienna praca na nowoczesnym sprzęcie oraz rozwiązaniach pakietu Microsoft
Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń
Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę w wyrażaniu siebie
Darmowy parking samochodowy oraz rowerowy
Realny wpływ na rozwój e-commerce marki
Możliwość pracy w największym e-commerce Europy Środkowo-Wschodniej
Pracę w prężnie rozwijającej się branży e-commerce