Księgowy ds. należności
Finanse

Księgowy ds. należności

Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

Microsoft Office Excel

finanse

analiza

Mile widziane

język niemiecki

SAP

Opis stanowiska

Dla naszego klienta, firmy jednej z największych i najbardziej zaufanych dostawców sprzętu wędkarskiego w Europie poszukujemy kandydatka na stanowisko Księgowego ds. należności. Firma o zasięgu globalnym dąży do dotarcia do jak najszerszej puli odbiorców, dbając nieustannie o jakość dostarczanych produktów i usług na najwyższym poziomie międzynarodowym.

Masz doświadczenie w zakresie kontrolowania należności i rachunkowości, komunikujesz się w języku angielskim oraz wykazujesz się wyjątkowymi zdolnościami komunikacyjnymi oraz pozytywnym nastawieniem? Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko!


Zakres obowiązków:

  • Proaktywne zarządzanie i windykacja należności dłużników firmy w danym regionie
  • Ocena nowych wniosków kredytowych i przegląd limitów kredytowych klientów.
  • Zapewnienie terminowej windykacji należności oraz inicjowanie procedur prawnych w razie potrzeby.
  • Negocjowanie i przygotowywanie planów spłat.
  • Przetwarzanie uzgodnień i czyszczenie rachunków klientów.
  • Księgowanie płatności klienta przychodzącego w kilku walutach, codzienna alokacja gotówki i uzgadnianie jej z odpowiednimi rachunkami.
  • Przetwarzanie rozrachunków bankowych na koniec miesiąca.
  • Przygotowywanie wyciągów z kont, raportów o statusie klienta i wszelkich innych istotnych informacji zgodnie z wymaganiami.
  • W razie potrzeby przeprowadzanie regularnych spotkań dotyczących przeglądu dłużników z kluczowymi interesariuszami.
  • Utrzymywanie silnych relacji z klientami i terminowe odpowiadanie na zapytania wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Przeprowadzanie analiz ad hoc dla szerszego zespołu finansowego


Wymagania stawiane kandydatom:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w podobnym środowisku
  • Niezbędna jest biegła znajomość języka polskiego oraz dobra praktyczna znajomość języka angielskiego. Pożądane byłyby dodatkowe języki wschodnioeuropejskie
  • Silne umiejętności komunikacyjne, oraz pracy zespołowej w międzynarodowym środowisku
  • Pewność siebie i asertywna postawa, a jednocześnie cierpliwość, przyjazne nastawienie na klienta
  • Duża dbałość o szczegóły, analityczny umysł i umiejętnością badania problemów oraz dostarczania dobrych rozwiązań z problematycznych obszarów.
  • Umiejętności planowania i organizacji, umiejętność radzenia sobie z wieloma priorytetami i pracy w dynamicznym środowisku
  • Dobra praktyczna znajomość wszystkich produktów Microsoft Office, w szczególności programu Excel.
  • Dobra praktyczna znajomość AX Dynamics i/lub SAP


Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pełne przeszkolenie na stanowisku pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Dobrą atmosferę w pracy,
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku.


Rekomendowane oferty

Accounts Payable Accountant

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
Perfect Gym Solutions
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Reconciliation and discrepancy resolution
Bank transactions management
księgowość
Nowa