Specjalista SEM / PPC (eCommerce)
Inne

Specjalista SEM / PPC (eCommerce)

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Obecnie (z racji sytuacji, głównie zdalnie – jeśli jednak jesteś z Rzeszowa lub okolic, to tym lepiej, bo możemy za jakiś czas pracować razem w biurze) poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista SEM

Opis stanowiska:

Poszukujemy doświadczonej osoby, która profesjonalnie zajmuje się kampaniami w Google i na Facebook. Jeśli efektywność działań online jest dla Ciebie priorytetem i potrafisz spojrzeć szerzej na prowadzone kampanie, a w swojej pracy lubisz sięgać po nowe narzędzia i ciągle poszukujesz świeżego podejścia do promocji w sieci - to wyślij do nas aplikację i porozmawiajmy.

Co będzie należało do Twoich zadań:

  • Kompleksowe planowanie i rozwój kampanii performance w kanałach: Google Ads (głównie) i Facebook Ads,
  • Analizowanie ruchu oraz zachowania użytkowników w ujęciu długofalowym i wielokanałowym za pomocą Google Analytics, Facebook Analytics / Attribution,
  • Współtworzenie oraz realizacja strategii performance marketingowych dla Klientów agencji,
  • W tym opracowywanie mediaplanów i struktur kampanii reklamowych oraz działań wspierających konwersję,
  • Dbanie o odpowiednie przygotowanie stron dla kampanii – wdrażanie Google Analytics, Google Tag Manager, wykorzystanie dataLayer, Merchant Center, analiza feedów produktowych,
  • Jeśli potrafisz również wykorzystać komunikację on-site (popupy, push notyfikacje, automation), to świetnie!
  • Szukanie i testowanie nowych rozwiązań w ramach dostępnych narzędzi,
  • Przygotowanie raportów i konsultacje z Klientami.

Czego oczekujemy od Kandydata/Kandydatki na to stanowisko:

  • Min. 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu kampanii online,
  • Realnego doświadczenia przy projektach z różnych branży (w szczególności eCommerce),
  • Znakomitej znajomości Google Analytics (potrafisz wyciągać dane, raporty i wnioski w szerokiej perspektywie funkcjonowania sklepu),
  • Doskonałej znajomości systemu Google Ads,
  • Świetnej znajomości Google Tag Manager (potrafisz wpiąć kody remarketingowe i zweryfikować ich działanie, zdefiniować zmienne dynamiczne, dokonać implementacji eventów Google Analytics),
  • Umiejętności zarządzania budżetami mediowymi (nauczymy Cię jak robić Media Plany),
  • Mocnej proaktywności na kontach, wprowadzania nowych rozwiązań na bazie analiz i bieżącej optymalizacji działań,
  • Analitycznego myślenia, umiejętności samodzielnego wyciągania wniosków oraz przedstawiania rekomendacji,
  • Dobrej i samodzielnej organizacji czasu i umiejętności określania planu działania dla projektu.

Z pewnością mocno docenimy także Twoje dodatkowe atuty, jak:

  • Swobodna komunikacja w języku angielskim w mowie i piśmie,
  • Doświadczenie agencyjne,
  • Doświadczenie w działaniach w obszarze LinkedIn Ads, Allegro Ads, Ceneo,
  • Znajomość DV360 i innych narzędzi Google Marketing Platform.

Co my oferujemy Tobie:

  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • Pracę zdalną, przy 8-godzinnym trybie pracy w godz. 8 – 16,
  • Widełki wynagrodzenia, rozpoczynają się od 3 500 netto, a jego górna granica zależna będzie od Twojego obecnego doświadczenia i umiejętności. Oczywiście mogą rosnąć wraz ze zwiększaniem Twoich kompetencji i obsługiwanym portfolio,
  • Po okresie próbnym możemy również porozmawiać o systemie premiowym, który bazuje na obsługiwanych przez Ciebie projektach,
  • Pracę przy ciekawych kampaniach dla znanych marek (przy budżetach, które pozwalają się wykazać),
  • Możliwość rozwoju kompetencji w obszarze e-commerce oraz analityki internetowej,
  • Szkolenia i możliwość pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi reklamowych (m.in. Google Marketing Platform),
  • Dużą przestrzeń dla Twoich pomysłów i kreatywności,
  • Pakiet szkoleniowy (bilety na szkolenia i konferencje, dostęp do kursów online i biblioteki firmowej).

WAŻNE: Szczególnie istotne jest dla nas Twoje doświadczenie, dlatego za zgłoszenia od osób, które chcą się uczyć pracy na tym stanowisku – dziękujemy.

Wyślij do CV poniżej i pochwal się swoim doświadczeniem i umiejętnościami!

Do dokumentu dołącz klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DigiTown Bartosz Groszek z siedzibą w Rzeszowie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."