Utrzymywanie stałych relacji z zespołami ds. sprzedaży, marketingu oraz planistów zaopatrzenia, w celu zrozumienia czynników napędzających prognozowanie popytu
Przygotowywanie prognozy statystycznej w oparciu o dane historyczne, sezonowość, trendy rynkowe, oferty specjalne, budżety itp.
Organizowanie spotkań S&OP z Managerami Sprzedaży, Przedstawicielami Działu Marketingu, Ekspertami ds. produktu w celu dostosowania prognozy statystycznej pod oczekiwania klienta;
Analiza produktu, analiza zamienników, wprowadzenie nowych produktów do prognozy sprzedaży, wskazywanie produktów do wycofania z oferty, wskazywanie krytycznych zagrożeń braku zapasu lub nadmiernego zapasu
Regularne przekazywanie wypracowanych prognoz do Planistów Łańcucha Dostaw
Monitorowanie realizacji wykonywania umów w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych; kontrola założeń SWZ na poziomie budżetowym i ilościowym
Opracowywanie i opiniowanie dostępności asortymentu
Aktywne uczestniczenie w projektach z obszarów Łańcucha Dostaw
Śledzenie i analiza życia produktu od momentu wdrożenia aż do czasu jego wycofania z oferty przygotowywanie odpowiednich modeli prognozowania na każdym etapie życia produktu
Kontrola i modyfikacja parametrów MRP
Monitorowanie powierzonych wskaźników (KPIs) oraz raportowanie wyników i proponowanie kierunków wprowadzenia zmian celem osiągnięcia oczekiwanego wyniku
Dbałość o pozytywny wizerunek spółki
Nasze wymagania:
Wysokie umiejętności analityczne (praca z dużą ilością danych pochodzących z różnych źródeł)
Wysoka znajomość programów Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel; umiejętność wyszukiwania potrzebnych funkcji i rozwiązań
Znajomość Power BI będzie dodatkowym atutem
Doświadczenie w obszarze planowania popytu.
Doświadczenie prognozowania w systemie S&OP będzie dodatkowym atutem
Zdolność do kreowania nowych rozwiązań, usprawnienia procesów, ciągłego rozwoju
Wysokie umiejętności dedukcyjne; umiejętność analizowania związków przyczynowo skutkowych i wyciąganie z nich wniosków
Bardzo dobre zdolności interpersonalne oraz umiejętność współpracy w zespole
Umiejętność organizacji własnej pracy; duża samodzielność
Dokładność i sumienność, terminowość realizowanych zadań
Wysoka kultura osobista i odporność na sytuacje stresowe
Proaktywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z naszymi klientami i zagranicznymi oddziałami firmy
Co oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w dystrybucji produktów i usług związanych z miejscem pracy na świecie.
Praca w oparciu o umowę o pracę
Praca w wymiarze hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni z domu)
Wysoki rozwój zawodowy; czynny udział w ciekawych projektach
Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, Platformę Benefitową, ubezpieczenia na życie, dofinansowanie posiłków na stołówce firmowej, zniżki na produkty z oferty Lyreco