Lider Podzespołu Księgowego
Nowa
Finanse

Lider Podzespołu Księgowego

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

księgowość

Microsoft Office Excel

analiza

prawo podatkowe

zarządzanie zespołem

rachunkowość

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie podległym zespołem oraz nadzór nad jego pracą, delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji
  • Utrzymywanie bieżących relacji operacyjnych z klientami Mac Auditor
  • Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych i ksiąg podatkowych w rozumieniu ordynacji podatkowej, jak również wykonywanie czynności towarzyszących (w tym m.in. raportowanie, wystawianie faktur sprzedaży) na rzecz powierzonych klientów Mac Auditor zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu rachunkowości, podatków i statystyki publicznej – z udziałem podległych pracowników i pod ogólnym nadzorem Głównego Księgowego
  • Przygotowywanie wewnętrznych raportów zarządczych, w tym miesięcznego rachunku zysków i strat, bilansu, rachunku przepływów pieniężnych pod nadzorem Głównego Księgowego
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, jak również międzynarodowymi standardami sprawozdawczości finansowej pod nadzorem Głównego Księgowego
  • Uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez organy podatkowe z ramienia Pracodawcy oraz Zleceniodawców
  • Obsługa kontroli klientów Mac Auditor prowadzonych przez organy podatkowe, statystyczne i inne instytucje publiczne


Podział czasu pracy

60%Praca w biurze

40%Praca zdalna


Nasze wymagania

  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości
  • Bardzo dobra znajomość Excela
  • Myślenie analityczne
  • Praktyczna znajomość polskich przepisów podatkowych
  • Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości, zasad rachunkowości instytucji finansowych, jak również międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
  • Praktyczna znajomość sporządzania skonsolidowanych sprawozdań finansowych
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
  • Samodzielność i wykazywanie inicjatywy do szukania rozwiązań i wychodzenia z pomysłami
  • Elastyczność i odporność na pracę pod presją czasu
  • Dobre zarządzanie własnymi zadaniami oraz lubienie wyzwań
  • Chęć do stałego uczenia się i doskonalenia swoich umiejętności i wiedzy merytorycznej
  • Komunikatywność, lubienie pracy zespołowej, otwartość i swoboda w wymianie pomysłów


To oferujemy

  • pracę w profesjonalnym zespole, kierowanym przez biegłych rewidentów
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej preferowanej formie
  • dodatkowe benefity (abonament medyczny, karnet sportowy)
  • przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami
  • dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych
  • pracę przy wsparciu zespołu asystentów i specjalistów
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00
  • możliwość korzystania z opcji home office do 2 dni w tygodniu


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u


Etapy rekrutacji

  1. Selekcja aplikacji
  2. Spotkanie rekrutacyjne z rekruterem
  3. Spotkanie rekrutacyjne z przełożonym
  4. Decyzja w temacie zatrudnienia


Rekrutacja to dla obu stron bardzo ważny moment.

Dla Ciebie to czas na poznanie nas jako potencjalnego pracodawcy. Zadania pytań i znalezienia odpowiedzi "Czy to na pewno ta firma?".

Dla nas to okazja, aby poznać Ciebie przede wszystkim jako człowieka. Kim jesteś, co Ciebie motywuje, czego oczekujesz.

Nasze rekrutacje prowadzone są w swobodnej atmosferze, w dogodnym dla Ciebie czasie.


ETAP 1

Selekcja aplikacji

• Dokładnie czytamy Twoje CV

• Szukamy elementów spójnych z oczekiwaniami na stanowisku

• Prosimy o wykonanie testów kompetencji z języka angielskiego oraz wiedzy merytorycznej. Testy w sumie mogą zająć ok. 60 min

• Zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie rekrutacyjne


ETAP 2

Spotkanie rekrutacyjne

• Spotkasz się z jedną lub kilkoma osobami naszej organizacji (na pewno będzie w śród nich Twój bezpośredni przełożony)

• Porozmawiamy między innymi o Twoich wcześniejszych doświadczeniach, kompetencjach i oczekiwaniach finansowych

• Będziemy poszukiwać u Ciebie kluczowych na danym stanowisku umiejętności, wiedzy i postaw

• Możemy poprosimy o rozwiązanie zadań z wiedzy merytorycznej oraz sprawdzić znajomość Excela

• Spotkanie to również okazja dla Ciebie do zadania pytań czy porozmawiania o Twoich wątpliwościach

• Bez względu na wynik rozmowy, zawsze otrzymasz informację zwrotną


ETAP 3

Wybór osoby do zatrudnienia

• Bezpośredni przełożony analizuje dokładnie wszystkich kandydatów, z którymi się spotkał

• Wybiera osobę, w której pokłada największe nadzieje (wybór nie zawsze jest łatwy) i składa jej ofertę

• Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, przechodzimy do formalności związanych z zatrudnieniem


ETAP 4

Wdrożenie do pracy

Wiemy jak ważny jest pierwszy dzień pracy, dlatego robimy wszystko, abyś czuł się komfortowo i miał dobre wspomnienia z rozpoczęcia nowego etapu zawodowego.

Aplikuj i wznieś karierę na wyższy poziom


Rekomendowane oferty

Księgowa / Księgowy

Nowa
7 000 - 8 500 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Rzeszów
Microsoft Office Excel
prawo podatkowe
księgowość
Nowa