Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. kadr i płac
Nowa
HR

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. kadr i płac

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Płatnik

Symfonia

COMARCH

ERP

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych dla klientów Spółki
  • Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło i innych umów cywilno-prawnych
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze zleceniobiorcami
  • Rozliczanie urlopów oraz zwolnień lekarskich
  • Naliczanie zobowiązań z tyt. podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Ustalanie zobowiązań wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych ZUS i przekazywanie ich drogą elektroniczna
  • Załatwianie spraw Zleceniodawcy w ZUS, wynikających z zakresu usług świadczonych na jego rzecz według umowy
  • Obsługa programu PPK klientów Spółki, zgodnie z indywidualnie ustalonym i potwierdzonym zakresem usług
  • Przekazywanie informacji na temat kwot do przelewów wynagrodzeń oraz przelewów na podatek dochodowy od osób fizycznych, ZUS i PFRON, PPK
  • Przygotowywanie przelewów lub plików przelewów wynagrodzeń, podatku, ZUS i PFRON, PPK
  • Przygotowywanie informacji na potrzeby Urzędu Pracy w związku z zatrudnionymi bezrobotnymi absolwentami i stażystami przez Zleceniodawcę
  • Wystawianie odpowiednich zaświadczeń dla pracowników


Podział czasu pracy

60%Praca w biurze

40%Home office


Nasze wymagania

  • Znajomość prawa pracy, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, PFRON
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku 2-3 lata
  • Doświadczenie w obsłudze podmiotów zatrudniających ok 200-400 osób
  • Znajomość programu Symfonia R2Płatnik, Symfonia ERP Kadry i Płace, Comarch ERP Optima Kadry i Płace
  • Znajomość różnych form zatrudniania oraz praktyczna umiejętność rozliczania tych umów
  • Praktyczna znajomość MS Excel
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Terminowość
  • Dokładność
  • Zdolności organizacyjne


Mile widziane

  • Umiejętność swobodnego poruszania się w programach kadrowo-płacowych
  • Znajomość rozliczenia czasu pracy w różnych systemach czasu pracy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność pracy z wieloma zadaniami naraz
  • Doświadczenie w biurze rachunkowym lub firmie świadczącej usługi outsourcingowe będą dodatkowym atutem, ale nie są bezwzględnie wymagane


To oferujemy

  • Pracę w profesjonalnym zespole, kierowanym przez biegłych rewidentów
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej preferowanej formie
  • Przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami
  • Dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych
  • Pracę przy wsparciu zespołu asystentów i specjalistów
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00
  • Możliwość korzystania z opcji home office do 2 dni w tygodniu


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u


Rekrutacja

Rekrutacja to dla obu stron bardzo ważny moment.

Dla Ciebie to czas na poznanie nas jako potencjalnego pracodawcy. Zadania pytań i znalezienia odpowiedzi "Czy to na pewno ta firma?".

Dla nas to okazja, aby poznać Ciebie przede wszystkim jako człowieka. Kim jesteś, co Ciebie motywuje, czego oczekujesz.

Nasze rekrutacje prowadzone są w swobodnej atmosferze, w dogodnym dla Ciebie czasie.


ETAP 1

Selekcja aplikacji

• Dokładnie czytamy Twoje CV

• Szukamy elementów spójnych z oczekiwaniami na stanowisku

• Prosimy o wykonanie testów kompetencji z języka angielskiego oraz wiedzy merytorycznej. Testy w sumie mogą zająć ok. 60 min

• Zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie rekrutacyjne


ETAP 2

Spotkanie rekrutacyjne

• Spotkasz się z jedną lub kilkoma osobami naszej organizacji (na pewno będzie w śród nich Twój bezpośredni przełożony)

• Porozmawiamy między innymi o Twoich wcześniejszych doświadczeniach, kompetencjach i oczekiwaniach finansowych

• Będziemy poszukiwać u Ciebie kluczowych na danym stanowisku umiejętności, wiedzy i postaw

• Możemy poprosimy o rozwiązanie zadań z wiedzy merytorycznej oraz sprawdzić znajomość Excela

• Spotkanie to również okazja dla Ciebie do zadania pytań czy porozmawiania o Twoich wątpliwościach

• Bez względu na wynik rozmowy, zawsze otrzymasz informację zwrotną


ETAP 3

Wybór osoby do zatrudnienia

• Bezpośredni przełożony analizuje dokładnie wszystkich kandydatów, z którymi się spotkał

• Wybiera osobę, w której pokłada największe nadzieje (wybór nie zawsze jest łatwy) i składa jej ofertę

• Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, przechodzimy do formalności związanych z zatrudnieniem


ETAP 4

Wdrożenie do pracy

Wiemy jak ważny jest pierwszy dzień pracy, dlatego robimy wszystko, abyś czuł się komfortowo i miał dobre wspomnienia z rozpoczęcia nowego etapu zawodowego.

Aplikuj i wznieś karierę na wyższy poziom


Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Kadr i Płac

Nowa
amavat
Jasło
Excel
Płatnik
Nowa

Payroll Specialist

Nowa
14 400 - 17 600 PLN/mies.
Crestt
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Polish payroll and tax regulations
PUE
Płatnik
Nowa