Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Nowa
Finanse

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

VAT

CIT

PIT

analiza

księgowość

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz prowadzenie obsługi podatkowej na rzecz klientów firmy; mile widziana jest umiejętność jednoczesnej obsługi kilku klientów (biuro rachunkowe)
  • udział w raportowaniu dla potrzeb korporacyjnych klientów (group reporting)
  • udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zgodnie z polityką rachunkowości grupy kapitałowej oraz współpraca z audytorami
  • praca będzie wykonywana pod nadzorem Głównego Księgowego/Lidera Zespołu/Samodzielnego Księgowego


Podział czasu pracy

60%Praca w biurze

40%Praca zdalna


Nasze wymagania

  • dobra znajomość Excela
  • bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
  • samodzielność i wykazywanie inicjatywy do szukania rozwiązań i wychodzenia z pomysłami
  • elastyczny i odporny na pracę pod presją czasu
  • dobre zarządzanie własnymi zadaniami oraz lubiący wyzwania
  • lubiący stałe uczenie się/doskonalenie swoich umiejętności i wiedzy merytorycznej
  • myślenie analityczne
  • komunikatywny, lubiący pracę zespołową, otwarty, swobodny w wymianie pomysłów
  • znajomość przepisów VAT/CIT/PIT, w tym handel detaliczny, pozwalającą na bieżącą obsługę spółek


To oferujemy

  • pracę w profesjonalnym zespole, kierowanym przez biegłych rewidentów
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej preferowanej formie
  • dodatkowe benefity (abonament medyczny, karnet sportowy)
  • przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami
  • dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych
  • pracę przy wsparciu zespołu asystentów i specjalistów
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00
  • możliwość korzystania z opcji home office do 2 dni w tygodniu


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u


Etapy rekrutacji

  1. Selekcja aplikacji
  2. Spotkanie rekrutacyjne z rekruterem
  3. Spotkanie rekrutacyjne z przełożonym
  4. Decyzja w temacie zatrudnienia


Rekrutacja to dla obu stron bardzo ważny moment.

Dla Ciebie to czas na poznanie nas jako potencjalnego pracodawcy. Zadania pytań i znalezienia odpowiedzi "Czy to na pewno ta firma?".

Dla nas to okazja, aby poznać Ciebie przede wszystkim jako człowieka. Kim jesteś, co Ciebie motywuje, czego oczekujesz.

Nasze rekrutacje prowadzone są w swobodnej atmosferze, w dogodnym dla Ciebie czasie.


ETAP 1

Selekcja aplikacji

• Dokładnie czytamy Twoje CV

• Szukamy elementów spójnych z oczekiwaniami na stanowisku

• Prosimy o wykonanie testów kompetencji z języka angielskiego oraz wiedzy merytorycznej. Testy w sumie mogą zająć ok. 60 min

• Zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie rekrutacyjne


ETAP 2

Spotkanie rekrutacyjne

• Spotkasz się z jedną lub kilkoma osobami naszej organizacji (na pewno będzie w śród nich Twój bezpośredni przełożony)

• Porozmawiamy między innymi o Twoich wcześniejszych doświadczeniach, kompetencjach i oczekiwaniach finansowych

• Będziemy poszukiwać u Ciebie kluczowych na danym stanowisku umiejętności, wiedzy i postaw

• Możemy poprosimy o rozwiązanie zadań z wiedzy merytorycznej oraz sprawdzić znajomość Excela

• Spotkanie to również okazja dla Ciebie do zadania pytań czy porozmawiania o Twoich wątpliwościach

• Bez względu na wynik rozmowy, zawsze otrzymasz informację zwrotną


ETAP 3

Wybór osoby do zatrudnienia

• Bezpośredni przełożony analizuje dokładnie wszystkich kandydatów, z którymi się spotkał

• Wybiera osobę, w której pokłada największe nadzieje (wybór nie zawsze jest łatwy) i składa jej ofertę

• Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, przechodzimy do formalności związanych z zatrudnieniem


ETAP 4

Wdrożenie do pracy

Wiemy jak ważny jest pierwszy dzień pracy, dlatego robimy wszystko, abyś czuł się komfortowo i miał dobre wspomnienia z rozpoczęcia nowego etapu zawodowego.

Aplikuj i wznieś karierę na wyższy poziom


Mac Auditor Spółka z o.o.


  • Mac Auditor rozpoczął działalność w 1994 roku w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ze strony biznesu na usługi w obszarze audytu, księgowości i doradztwa. Wywodzimy się ze środowiska Szkoły Głównej Handlowej i po dziś dzień utożsamiamy się z misją uczelni, której celem jest rozwój potencjału intelektualnego oraz kształcenie liderów w odpowiedzi na wyzwania przyszłości.
  • Założycielem firmy jest prof. dr hab. Gertruda Krystyna Świderska, wieloletni kierownik katedry rachunkowości menedżerskiej SGH, przewodniczący komisji egzaminacyjnej PIBR oraz członek komitetu krajowych standardów rachunkowości przy Ministerstwie Finansów.
  • Zespół Mac Auditor tworzą biegli rewidenci, księgowi oraz specjaliści reprezentujący najwyższy poziom profesjonalizmu, posiadający doświadczenie zdobywane w projektach na rzecz licznych polskich i międzynarodowych klientów. Stosujemy najwyższe standardy pracy, obejmujące m. in. system zarządzania jakością ISO 9001, w zakresie świadczenia usług przeglądów i badań sprawozdań finansowych, innych usług atestacyjnych i usług pokrewnych. Jesteśmy członkami Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz podlegamy nadzorowi PCAOB, amerykańskiej organizacji zrzeszającej podmioty uprawnione do badania spółek publicznych.
  • Stanowimy zespół, który wychodzi poza powszechnie przyjęte schematy.

Rekomendowane oferty

Finance & Administration Specialist [100% remote]

Nowa
5 000 - 7 500 PLN/mies.
Flambia
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
kadry i płace
administracja
finanse
Nowa