Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji Szkoleń
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji Szkoleń

Piaseczno
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

sprzedaż B2B

Mile widziane

rynek szkoleniowy

Opis stanowiska

Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. to firma doradczo-szkoleniowa oraz rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. 

Działamy na polskim rynku nieprzerwanie od 28 lat. 

Oferujemy doradztwo biznesowe, szkolenia i coaching dla firm.


do naszego zespołu, poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji Szkoleń

Miejsce pracy: Piaseczno k.Warszawy, województwo mazowieckie


Zakres Twoich odpowiedzialności:

  • sprzedaż szkoleń i usług doradczych na rynku B2B
  • realizacja realnych celów sprzedażowych 
  • badanie potrzeb klientów oraz zarządzanie wiedzą o trendach rynkowych 
  • przygotowywanie ofert i negocjowanie kontraktów
  • utrzymywanie kontaktów oraz budowanie długofalowych relacji z klientami 
  • posprzedażowa obsługa klienta
  • obsługa przydzielonej bazy klientów B2B z systemu CRM
  • współpraca z trenerami i ekspertami merytorycznymi 


Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: 

  • posiadasz przynajmniej 3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B i możesz się pochwalić konkretnymi sukcesami w swojej dotychczasowej pracy
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z ludźmi
  • jesteś osobą dojrzałą biznesowo i emocjonalnie, wiesz, jak prowadzić rozmowy z ludźmi o różnych punktach widzenia i pełniących różne role w organizacji 
  • cechują Cię: konsekwencja, systematyczne działanie, dobra organizacja pracy własnej i odpowiedzialność za swoje zadania
  • lubisz i potrafisz pracować w zespole nastawionym na osiąganie rezultatów oraz wysoką jakość świadczonych usług 
  • płynnie posługujesz się pakietem MS Office 

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na rynku szkoleniowym i doradczym


Możesz liczyć na:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej 
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia od sprzedaży)
  • pracę hybrydową; 4 dni stacjonarnie i 1 dzień zdalnie
  • bardzo dobrą atmosferę i kulturę współpracy 
  • efektywny i atrakcyjny proces wdrażania do firmy oraz branży rozwoju 
  • pakiet wysokiej klasy szkoleń umożlwiających ustawiczny rozwój osobisty i zawodowy
  • umowę o pracę lub B2B (do wyboru) 
  • w przyszłości możliwość rozwoju w zawodzie trenera, konsultanta, coacha 


Czekamy na Twoje CV 

g.mach@machconsulting.pl

Prosimy o przesłanie CV oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Poniższą klauzulę prosimy wpisać do dokumentów aplikacyjnych.


W przypadku braku klauzuli zgody w dokumentach przedkładanych w trakcie procesu rekrutacji wykraczających poza zakres określony w kodeksie pracy, nie będziemy mogli przetwarzać dokumentów, a przesłane oferty zostaną zniszczone bez ich rozpatrywania.


 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Account Manager prowadzonego przez Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych - RODO). 

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Cyfrowych | Praca Zdalna

Nowa
DP Business Solutions LLC
Rzeszów
, Praca zdalna
Zdalnie
account manager
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa