Samodzielne prowadzenie kampanii online - w tym uruchamianie kampanii, monitorowanie, optymalizacja i raportowanie wyników. Przede wszystkim w systemie Meta Ads, dodatkowo Pinterest, TikTok czy innych kanałach.
Ścisła współpraca z zespołem kreatywnym przy przygotowaniu kreacji reklamowych - przygotowywanie briefów, zatwierdzanie materiałów, wymiana wiedzy na temat skuteczności kreacji.
Optymalizacja działań marketingowych oraz szukanie możliwości skalowania reklam płatnych na różnych etapach lejka.
Realizacja KPIs związanych z zasięgiem, ruchem, aktywnością i sprzedażą.
Współtworzenie strategii marketingowej oraz planów sezonowych kampanii digital.
Testowanie nowych narzędzi i rozwiązań marketingowych.
Analiza efektywności prowadzonych działań oraz formułowania wniosków i rekomendacji.
Nasze wymagania
Minimum 3-letnie doświadczenie w Performance Marketingu.
Bardzo dobra znajomość Meta Ads. Mile widziane doświadczenie w innych systemach, takich jak TikTok, Pinterest, Google Ads, Display&Video 360 itp.
Doświadczenie w pracy z kreacjami reklamowymi – umiejętność briefowania zespołu kreatywnego, analizowania skuteczności materiałów, wyciągania wniosków oraz rekomendowania optymalizacji.
Wyczucie estetyki oraz znajomość trendów w digital marketingu.
Bardzo dobra znajomość Google Analytics 4 lub innych narzędzi analitycznych.
Umiejętność analitycznego myślenia i sprawność w operowaniu liczbami.
Mile widziane
Aktualne certyfikaty Blueprint, DIMAQ, Google Analytics 4.