Techniczne wdrożenie śledzenia i pomiaru (Google Tag Manager)
Zarządzanie platformą Google Analytics, Data Studio itd.
Monitorowanie i optymalizacja lejka sprzedażowego (testy A/B)
Przygotowywanie analiz (transformacja, modelowanie i wizualizacja informacji pochodzących z dużych zbiorów danych) na potrzeby działów biznesowych oraz kluczowych projektów, pozwalających na monitorowanie inicjatyw i efektywne komunikowanie postępów, KPI
Wsparcie w opracowaniu i budowaniu analityki wraz z zespołem w obszarze digital oraz wydawania rekomendacji w ramach usprawnień w obszarze customer journey
Projektowanie raportów i dashboardów, w oparciu o zasady efektywnej wizualizacji danych oraz specyficzne potrzeby biznesowe – Power BI
Odpowiedzialność za migrację i utrzymanie danych z obszaru digitalowego w chmurze - Azure, nadzór nad przestrzenią Maczfit Official (Snowflake) - tworzenie koncepcji nowych widoków, utrzymywanie dokumentacji, ustalanie standardów współpracy z BI DEV
Współtworzenie wraz z zespołem strategii odnośnie budowania globalnie struktur w Snowflake, przepływu danych oraz słownika definicji
Współpraca przy tworzeniu strategii rozwoju narzędzi analitycznych/BI w organizacji
Wymagania:
Doświadczenie w pracy z Google Tag Manager, Google Analytics, Data Studio
Doświadczony analityk, który lubi wgłębić się w dane, ustrukturyzować problemy i przeprowadzać analizy przekładające się na biznesowe rekomendacje (doświadczenie w programach lojalnościowych/ Retail/ eCommerce/ FMCG mile widziane)
Doświadczenie w zakresie transformacji dużych zbiorów danych oraz pracy z hurtowniami danych (dobra znajomość języka SQL)
Doświadczenie w zakresie projektowania raportów i dashboardów przy użyciu nowoczesnych narzędzi BI (znajomość MS PowerBI)
Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, informatyczne lub pokrewne)
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku