minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji (PR/marketing),
znajomość narzędzi PR,
umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów (planowanie, realizacja, raportowanie),
umiejętność przygotowywania profesjonalnych tekstów napisanych w klarowny i logiczny sposób (formy dłuższe i krótsze, język biznesowy i codzienny), także na podstawie raportów i danych,
swoboda w bieżącym kontakcie z klientami i dziennikarzami,
znajomość języka angielskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie - konieczne do bieżącej komunikacji z klientami,
umiejętność organizacji spotkań z mediami w różnej formule,
nastawienie na pracę zespołową w przyjaznej atmosferze, rozwinięte umiejętności interpersonalne,
proaktywność, odpowiedzialność i energiczne działanie.
📌Mile widziane:
zainteresowanie tematyką motoryzacyjną i doświadczenie w tej branży.
🤩Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub inne formy - do ustalenia,
elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym: lubimy się spotkać się dwa razy w tygodniu,
wynagrodzenie dopasowane do powyższych oczekiwań i Twojego doświadczenia,
samodzielne stanowisko pracy w płaskiej strukturze i w przyjaznej atmosferze,
realne możliwości rozwoju - praca przy projektach 360,
narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon etc.),
dostęp do wszelkich narzędzi niezbędnych do prac w PR w 2025,