Specjalista ds. Performance Marketing
Nowa
Marketing

Specjalista ds. Performance Marketing

Wrocław
8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski A2

Microsoft Office

performance marketing

Meta Ads

Google Ads

analityczne myślenie

komunikatywność

Opis stanowiska

Magnuso S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna na pograniczu Software House'u i konsultingu. Dostarczamy rozwiązania IT dla branży publish dla największych portali zarobkowych na świecie w swoich segmentach. Tworzymy rozwiązania Marketing Automation, które obniżają koszty i zwiększają efektywność kampanii marketingowych naszych klientów. Wśród naszych klientów są firmy fullfilment, eCommerce, Publish, Logistyka, aplikacje mobilne oraz wiele innych.


Jednym z obsługiwanych przez nas projektów są serwisy agregujące gazetki promocyjne. Największa marka to Gazetkolandia.pl. Działamy na serwisach w 26 krajach z ponad 7,6 miliona odwiedzających z samej Polski.

 

Dlaczego szukamy nowej osoby do naszego zespołu? Ponieważ osiągnęliśmy już max-a naszych możliwości czasowych i aby się skalować, potrzebujemy Twojego zaangażowania i nastawienia na wyniki, Twojej samodzielności oraz chęci do rozwoju. Będziesz:

  • optymalizować kampanie generujące wizyty na stronach internetowych,

  • szukać nowych rentownych kanałów pozyskujących ruch na strony,

  • Konfigurować analitykę, która będzie wspierać w podejmowaniu decyzji.


Jak wygląda proces rekrutacji:

  1. Rozmowa przez telefon 5 - 10 minut.

  2. Rozmowa kwalifikacyjna online przez Google Meet.

  3. Zadanie sprawdzające Twoje umiejętności.

  4. Przewidziany czas na zatrudnienie nawet od zaraz ale nie później niż od 01.09.2025

  5. Niezależnie od wyniku, zawsze dostaniesz od nas info zwrotne!


Będziesz współpracować z:

  • Osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż,

  • Osobami z działu IT,

  • Osobami z działu tworzenia treści.


Zakres obowiązków

  • Tworzenie i optymalizacja kampanii w narzędziach Microsoft Ads, Meta Ads, Google Ads, Google Ad Manager, Adform, X, TikTok,

  • Monitorowanie i raportowanie wyników kampanii naszych Klientów oraz kampanii własnych,

  • Szukanie nowych źródeł ruchu.


Wymagania:

  • Chęć nauki i rozwoju,

  • Proaktywność - szukamy osoby, która wyjdzie z inicjatywą jak można coś zrobić lepiej. Nie szukam potakiwaczy;)

  • Zaawansowane doświadczenie w obszarze performance marketing,

  • Mile widziane doświadczenie w pracy po stronie wydawcy,

  • Praca w godzinach 7-9/15-17.


Co oferujemy?

  • Praca w otwartym zespole,

  • Wsparcie w rozwoju - zapewnimy Ci proces onboardingowy, dzięki któremu poznasz płynnie naszą firmę i jej otoczenie rynkowe,

  • Dofinansowanie do LuxMed i Multisport,

  • Dofinansowanie ubezpieczenia na życie,

  • Dofinansowanie w kwocie 1000 zł na zakup okularów,

  • Praca w 100% zdalna / Możliwość pracy hybrydowej w centrum Wrocławia (pl. Solny).



8 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B