- Jako Account Manager będziesz odpowiadać za zarządzanie relacjami i rozwój aktualnych klientów w obszarze technologicznym. Twoim celem będzie budowanie długotrwałych relacji biznesowych, rozwój współpracy oraz realizacja strategii wzrostu przychodów w tym rozwijającym się sektorze. Kluczowym elementem Twojej roli będzie odpowiedzialność za rozwój klientów.
Twoje obowiązki:
- Budowanie relacji: Rozwijanie zaufania poprzez proaktywną komunikację i angażowanie wielu interesariuszy.
- Planowanie strategiczne: Tworzenie i realizacja planów dla klientów oraz monitorowanie możliwości biznesowych.
- Wzrost przychodów: Identyfikacja nowych obszarów współpracy oraz tworzenie unikalnych propozycji wartości.
- Utrzymanie klienta i zarządzanie ryzykiem: Monitorowanie kondycji klientów oraz efektywne rozwiązywanie problemów.
- Wykorzystanie i adopcja usług: Maksymalizowanie wykorzystania naszych usług oraz przekazywanie informacji zwrotnej do zespołów wewnętrznych.
- Analiza danych i podejmowanie decyzji: Wykorzystanie danych do tworzenia prognoz, monitorowania wyników oraz opracowywania wniosków.
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi: Ścisła współpraca z zespołami wsparcia sprzedaży, marketing oraz delivery.
- Raportowanie: Cykliczne raportowanie planów oraz wyników.
- Doświadczenie zawodowe: Min. 3 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem klientami.
- Umiejętności miękkie: Sprzedaż konsultacyjna, zdolności negocjacyjne oraz inteligencja emocjonalna.
- Wiedza branżowa: Znajomość technologii oraz doświadczanie we współpracy z międzynarodowymi koncernami.
- Gotowość do podróży służbowych: Otwartość na częste wyjazdy krajowe i międzynarodowe w celu spotkań z klientem.
- Znajomość narzędzi: Obsługa systemów CRM, platform customer success oraz narzędzi do współpracy.
- Języki obce: Biegła znajomość języka angielskiego.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
- Udział w nowatorskich projektach technologicznych.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- dofinansowanie wypoczynku
- program rekomendacji pracowników
- pikniki rodzinne
- Analiza CV
- Godzinna rozmowa techniczna z przyszłym szefem i HR-em
- Złożenie oferty
MakoLab to digital project house świadczący usługi z zakresu doradztwa biznesowego i technologicznego, projektowania i tworzenia rozwiązań IT oraz globalnego, całodobowego wsparcia technologicznego. Działając na rynku od 1989 roku, dostarczamy naszym klientom dedykowane rozwiązania biznesowe i platformy cyfrowe do budowania relacji z użytkownikami, rozwijania biznesu i tworzenia wartości rynkowej. Obecnie, nasze rozwiązania wspierają firmy na ponad 100 rynkach, obsługując miliony operacji dziennie.
Tworzone przez MakoLab rozwiązania oparte są na naszej pionierskiej koncepcji „Intelligence Amplified”, która koncentruje się na wzbogacaniu naszych kompetencji i usług o wykorzystanie takich środków jak uczenie maszynowe, modele językowe i techniki sztucznej inteligencji. Nowoczesne technologie, w połączeniu z naszą wiedzą, przekładają się na rozwiązania o zwiększonej innowacyjności oraz efektywności.
Tworząc oprogramowanie projektowane na zamówienie, oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę „pod jednym dachem” – szeroki zakres usług i kompetencji technologicznych, połączonych z dbałością o doskonały „user experience” i najwyższą, potwierdzoną certyfikatami jakość.