Digital Media Specialist Programmatic (M/K)

Marketing

Digital Media Specialist Programmatic (M/K)

Marketing
Centrum, Warszawa

Manpower

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Dla naszego klienta – agencji wyspecjalizowanej w działaniach Digital – poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko: Digital Media Specialist – Programmatic (M/K).Lokalizacja: WarszawaTryb pracy: hybrydowy (3 dni w biurze/ 2 dni zdalnie)


Kogo szukamy?Szukamy Digital Media Specialist (M/K), który/a:

  • Planuje, realizuje i podsumowuje kampanie reklamowe online

  • Samodzielnie prowadzi kampanie w systemach reklamowych, takich jak: Google Ads, DV360, Adform, Facebook Business Manager, TikTok Ads, Snapchat Ads

  • Prowadzi bezpośredni kontakt z Klientem – przygotowuje prezentacje, raporty oraz rekomendacje

  • Analizuje dane kampanijne i e-commerce, rekomenduje optymalizacje oraz przygotowuje raporty

  • Technicznie przygotowuje start kampanii i dba o ich prawidłowy przebieg

  • Monitoruje budżety oraz KPI, dbając o efektywność działań

Nasze oczekiwania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze digital media planning & buying

  • Praktyczna znajomość przynajmniej jednej platformy reklamowej:

  1. Facebook Business Manager (Meta)

  2. Google Ads (Search, Display, YouTube)

  3. DV360, Adform lub innego DSP

  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków z danych

  • Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z Klientami

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2

  • Dobra znajomość narzędzi: Excel, PowerPoint, Word, Outlook

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z TikTok Ads, Snapchat Ads, Pinterest Ads

  • Wiedza z zakresu e-commerce lub retail media

Co oferuje klient?

  • Prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie karty MultiSport

  • Budżet rozwojowy oraz regularne szkolenia branżowe

  • System premiowy uzależniony od wyników kampanii oraz zaangażowania

  • Firmowe drużyny sportowe oraz integracje kwartalne

  • Dostęp do platformy wsparcia zdrowia psychicznego

  • Współpracę z dynamicznym zespołem oraz znanymi markami

  • Nowoczesne biuro z widokiem na centrum Warszawy

  • Możliwość rozwoju w kierunku strategii, planowania oraz konsultingu digitalowego

  • Pracę w transparentnym modelu z realnym wpływem na realizowane kampanie 

Oferta dotyczy pracy stałej. 


Wymagane umiejętności

Google Ads

Facebook Business Manager

DV360

Excel

kontakt z klientem

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

tiktok ads

snapchat ads

Pinterest Ads

e-commerce

retail media

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 22.12.2025

Digital Media Specialist Programmatic (M/K)

Podsumowanie oferty

Digital Media Specialist Programmatic (M/K)

Centrum, Warszawa
Manpower
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w _Warszawa, ul. Prosta 68 (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.