Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Zdalna obsługa klienta za pomocą różnych kanałów (m.in. telefon, czat)
- Wsparcie i edukowanie klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej
- Udzielanie kompleksowych i rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i usług
- Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów
Wymagania:
- Łatwość w budowaniu relacji i otwartość na pracę zespołową
- Życzliwość i empatia w rozmowach z Klientami
- Odpowiedzialność, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji
- Wykształcenie min. średnie z maturą
- Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta lub w bankowości
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego
Oferta:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z perspektywą długofalowej współpracy
- Możliwość rozpoczęcia pracy od kwietnia
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca na pełen etat w systemie zmianowym
-
Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.