Wrocław, Wrocław
Manpower
Zadania:
Obsługa transakcji związanych z zamówieniami, ich statusem, zapytaniami klientów oraz reklamacjami
Współpraca z kluczowymi klientami w celu budowania relacji i optymalizacji jakości obsługi
Weryfikacja zamówień pod kątem zgodności z regulacjami firmy
Analiza procesów obsługi klienta i wdrażanie działań usprawniających (np. skrócenie czasu realizacji zamówień)
Ścisła współpraca z działami sprzedaży, marketingu, łańcucha dostaw i obsługi reklamacji
Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą Salesforce
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości obsługi i wydajności procesów
Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i optymalizacji procesów
Wsparcie w szkoleniach i wdrażaniu nowych rozwiązań
Eskalacja problemów, jeśli zajdzie taka potrzeba
Możliwość udziału w międzynarodowych delegacjach
Wymagania:
Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
Znajomość języków angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2
Znajomość programów SAP i/lub Salesforce (lub pokrewnych)
Wykształcenie wyższe
Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania
Oferta:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
Praca na pełny etat pon.-pt. w godzinach 8:00-16:00
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.