Oferty
Senior Customer Service Analyst with German
Nowa
Obsługa klienta

Senior Customer Service Analyst with German

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język niemiecki

język angielski

Mile widziane

SAP

Salesforce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zadania:

  • Obsługa transakcji związanych z zamówieniami, ich statusem, zapytaniami klientów oraz reklamacjami
  • Współpraca z kluczowymi klientami w celu budowania relacji i optymalizacji jakości obsługi
  • Weryfikacja zamówień pod kątem zgodności z regulacjami firmy
  • Analiza procesów obsługi klienta i wdrażanie działań usprawniających (np. skrócenie czasu realizacji zamówień)
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, marketingu, łańcucha dostaw i obsługi reklamacji
  • Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą Salesforce
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości obsługi i wydajności procesów
  • Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i optymalizacji procesów
  • Wsparcie w szkoleniach i wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Eskalacja problemów, jeśli zajdzie taka potrzeba
  • Możliwość udziału w międzynarodowych delegacjach


Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
  • Znajomość języków angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
  • Znajomość programów SAP i/lub Salesforce (lub pokrewnych)
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
  • Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania


Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
  • Praca na pełen etat pon-pt w godzinach 8:00-16:00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Junior Patient Advocate with Italian and English

Nowa
8 500 PLN
IVF Media Ltd
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
język angielski
język włoski
Nowa

Koordynator / Koordynatorka obsługi klienta

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Warszawa
obsługa klienta
zarządzanie zespołem
Nowa

Konsultant Assistance

Nowa
5 300 - 5 740 PLN
WTW / Willis Towers Watson Services Sp. z o.o.
Warszawa
support
obsługa klienta
Nowa

Koordynator Operacyjny ds. Sukcesu Klienta

Nowa
6 900 - 9 000 PLN
BS Group Sp. z o. o.
Warszawa
HubSpot
CRM
Asana
Nowa

Customer Care Analyst with German

Nowa
Manpower
Wrocław
SAP
język angielski
obsługa klienta
Nowa