Oferty
Senior Customer Service Analyst with German
Nowa

Senior Customer Service Analyst with German

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język niemiecki

język angielski

Mile widziane

SAP

Salesforce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zadania:

  • Obsługa transakcji związanych z zamówieniami, ich statusem, zapytaniami klientów oraz reklamacjami
  • Współpraca z kluczowymi klientami w celu budowania relacji i optymalizacji jakości obsługi
  • Weryfikacja zamówień pod kątem zgodności z regulacjami firmy
  • Analiza procesów obsługi klienta i wdrażanie działań usprawniających (np. skrócenie czasu realizacji zamówień)
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, marketingu, łańcucha dostaw i obsługi reklamacji
  • Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą Salesforce
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości obsługi i wydajności procesów
  • Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i optymalizacji procesów
  • Wsparcie w szkoleniach i wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Eskalacja problemów, jeśli zajdzie taka potrzeba
  • Możliwość udziału w międzynarodowych delegacjach


Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
  • Znajomość języków angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
  • Znajomość programów SAP i/lub Salesforce (lub pokrewnych)
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
  • Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania


Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
  • Praca na pełen etat pon-pt w godzinach 8:00-16:00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Rekomendowane oferty

Health Solution Advisor with Italian & English | Remote work

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
Nowa

Koordynator/Koordynatorka Obsługi Pacjenta CMP Żoliborz

Nowa
Centrum Medyczne Puławska
Warszawa
obsługa pacjenta
zarządzanie zespołem
rozwiązywanie trudnych sytuacji
Nowa

Specjalista_ka ds. Kluczowych Klientów z obszaru gastrologii i dietetyki

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
prezentacja
prawo jazdy kat. B
rynek medyczny
Nowa

Rejestrator Medyczny lub Rejestratorka Medyczna w Laboratorium

Nowa
Diagnostyka S.A.
Katowice
szybkie pisanie na klawiaturze
Microsoft Office
Nowa

Młodszy/a specjalista/tka ds. obsługi klienta / Recepcjonista/tka

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Łódź
obsługa pacjenta
język angielski
Nowa