Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej firmie z branży IT
Umowę o pracę tymczasową
Pracę w zgranym zespole i zaawansowane szkolenie stanowiskowe
Pracę w trybie hybrydowym z biura we Wrocławiu (2 dni w tygodniu praca w biurze, 3 dni pracy zdalnej)
Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny
Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
Zaawansowana znajomość MS Excel
Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w finansach lub księgowości
Dbałość o szczegóły
Samodzielność w pracy
Zadania:
Zarządzanie złożonymi procesami operacyjnymi, w tym wymaganiami Automated Licence Distribution, ofertami, koordynacją transakcji, przetargami, fakturami dostawców i raportowaniem sprzedaży
Kontakt z klientami
Wspieranie i zarządzanie prawnie zatwierdzoną dokumentacją
Rozwiązywanie problemów biznesowych i wprowadzanie usprawnień procesów
Zarządzanie prognozą sprzedaży
Realizacja zadań związanych z finansowaniem i rezerwacjami
Monitorowanie płatności dla dostawców i realizacji celów wolumenowych
Współpraca z działem sprzedaży i zarządzanie relacjami z resellerami
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Rekomendowane oferty