Świat e-commerce nie ma dla Ciebie tajemnic, a analiza danych i optymalizacja konwersji to Twoja codzienność? W Many Mornings szukamy osoby, która z pasją, strategicznym podejściem i gotowością bycia hands-on obejmie rolę E-Commerce Managera. U nas nie ma miejsca na stagnację – jeśli chcesz dostarczać świetne doświadczenia zakupowe, testować nowe rozwiązania i nie boisz się wyzwań, szukamy właśnie Ciebie!
Many Mornings to brand, który koloruje stopy nie tylko w Polsce, ale także poza granicami naszego kraju. Zbudowaliśmy globalną społeczność i razem kroczymy przez życie w skarpetkach nie do pary. Tworzą nas ludzie pełni pasji, którzy nie boją się wyzwań i ważnych idei. Od 11 lat rozwijamy markę, która dodaje odrobinę uśmiechu każdego poranka!
- Strategiczne skalowanie sprzedaży e-commerce – budowa, wdrażanie i egzekucja strategii wzrostu sprzedaży, optymalizacji konwersji i wzrostu LTV klientów.
- Zaawansowana analityka – umiejętne wykorzystanie danych do podejmowania strategicznych decyzji i bieżącej optymalizacji KPI.
- Optymalizacja ścieżki klienta – poprawa UX/UI sklepu i rozwój strategii retencyjnej.
- Zarządzanie i koordynacja działań e-commerce na różnych rynkach, zapewniając spójność komunikacji i strategii sprzedażowej.
- Bliska współpraca z zespołami Performance Marketingu, CRM, Brand Marketingu i Logistyki w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych.
- Zarządzanie strategią cenową i promocyjną w sklepie internetowym.
- Monitorowanie trendów rynkowych i wdrażanie najlepszych praktyk w e-commerce.
- Ścisła analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych możliwości wzrostu.
- Proaktywne podejście do wdrażania automatyzacji procesów e-commerce oraz wykorzystywanie narzędzi AI.
- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu e-commerce, najlepiej w branży fashion, lifestyle lub FMCG.
- Ciekawości świata, w tym świata e-commerce i ciągłego poszukiwania innowacji oraz najlepszych praktyk w branży.
- Holistycznego podejścia do optymalizacji ścieżek konwersji użytkownika, od pozyskania po retencję.
- Doświadczenia w skalowaniu sprzedaży online – udokumentowanych sukcesów w znaczącym wzroście konwersji i przychodów.
- Biegłej znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Hotjar, Clarity, Looker Studio itp.).
- Znajomości podstaw SEO i umiejętności implementacji działań poprawiających widoczność sklepu online.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego
- Umiejętności podejmowania decyzji opartych na danych oraz strategicznego myślenia.
- Proaktywnej postawy i gotowości do operacyjnego zaangażowania we wdrażania nowych rozwiązań, niezależnie od okoliczności.
- Codziennie nosisz nasze skarpetki!
- Pracę w firmie z jasnymi i przejrzystymi wartościami, które budują naszą kulturę organizacyjną.
- Elastyczność pracy zdalnej.
- Budżet na szkolenia dla rozwoju osobistego i zespołowego.
- Kompleksowe świadczenia zdrowotne i karnet na siłownię.
- Autonomię i możliwość podejmowania decyzji—oczekujemy konkretnych wyników, ale dajemy swobodę w ich osiąganiu.
Jeżeli chcesz być częścią zespołu, który zmienia zasady gry i ma na celu być w światowym topie, to czekamy na Ciebie! Dołącz do nas i stwórz z nami coś wyjątkowego!
W ramach aplikacji:
1. Dołącz swoje CV.
2. W wiadomości do pracodawcy, w kilku zdaniach odpowiedz na pytanie: “W jaki sposób zdobywasz wiedzę? Postaraj się być maksymalnie precyzyjny/a”