Poszukujemy osoby z podstawowym doświadczeniem handlowym - znacznym atutem będzie, jeżeli użytkujesz produkty Apple na co dzień. Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa naszych klientów - prowadzenie rozmów i korespondencji, aż po pełną realizację procesu sprzedaży. Zależy nam na dłuższej współpracy - jeżeli chętnie się uczysz, zapewnimy Ci stałe zatrudnienie.
Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klientów i zainteresowało Cię nasze ogłoszenie, prześlij nam swoje CV.
Do rozważenia Twojej kandydatury załącz także krótki list motywacyjny - opisz, dlaczego nadajesz się na opiekuna handlowego naszych klientów. Powodzenia!
Nasze wymagania:
Doświadczenie handlowe
Znajomość systemów macOS/iOS
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Umiejętność kompleksowej obsługi klientów
Oferujemy:
Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i efektywności - system premii
Umowę o pracę lub B2B, pewne zatrudnienie i możliwość rozwoju
Pakiet MultiSport
Specjalne ceny na asortyment
O nas:
Maqsimum jako Autoryzowany Sprzedawca Apple oferuje nie tylko sprzęt, ale przede wszystkim kompletne rozwiązania dla naszych odbiorców. Opieramy je na platformie firmy Apple od ponad 30 lat, ponieważ uważamy ją za najlepiej spełniającą wymogi zarówno profesjonalne, jak i do codziennych zastosowań.
4 900 - 7 900 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy
Pracownik Sklepu wielobranżowego dla osób z orzeczeniem - Radom