Copywriter do agencji SEO/SEM
Marketing

Copywriter do agencji SEO/SEM

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Copywriter do agencji SEO/SEM 


Szukamy zdolnej bestii, której tajną bronią jest pióro… tzn. klawiatura. Szukamy osoby, która umie napisać o wszystkim, zarówno o sztyfciarkach, dermabrazji, sukienkach na lato, suplementach na masę jak i o najnowszych trendach w świecie e-commerce. Szybko się uczysz? Jesteś zorganizowany/a? Masz poczucie humoru w stylu Monty Python z domieszką Barei i Koterskiego? Umiesz napisać lepsze ogłoszenie o pracę, niż to? Wspaniale. Mamy pracę dla Ciebie i będzie Ci się z nami dobrze pracowało. 

Wynagrodzenie: 

  • 2500 - 3500 PLN (netto UoP)
  • 3400 - 4800 (brutto UoP)
  • 4100 - 5800 (netto B2B)

Kim jesteśmy? 

Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (Milworld, Rosenthal, Noble Place), B2B (Medidesk), jak i B2C (Humana-Baby), a także dla klientów zagranicznych. 

Co będziesz u nas robić?

  • Przygotowywać treści marketingowe: opisy produktów, artykuły na blogi, case studies, treści na strony, posty social media, treści do kampanii online.
  • Dokonywać korekty materiałów i treści dostarczanych przez klienta - dobrze wiemy, że to właśnie detale decydują o końcowym sukcesie tekstów, a błędy gramatyczne czy ortograficzne zdecydowanie nie pomagają. 
  • Optymalizować treści pod kątem uwzględnienia słów kluczowych i SEO - aby pozycje rosły w siłę!

Czego oczekujemy?

  • Minimum rok doświadczenia na tym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
  • Dobrej znajomości j. angielskiego - na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • Dobrej organizacji pracy - pracujemy głównie w Trello i Google docs, ale trzeba będzie pracować dla wielu klientów jednocześnie, dlatego skupienie to podstawa.
  • Samodzielności i kreatywności - oprócz pisania na zlecenie, chcemy aby kandydat potrafił również sam wymyślić temat artykułu/ posta/ etc.
  • Umiejętności prowadzenia researchu - nie oczekujemy, że będziesz się znał/a na wszystkich tematach, dlatego umiejętność wgryzienia się w temat będzie kluczowa na tej pozycji.
  • Wiedzy z zasad pisania pod SEO - wszystko co piszemy, musi być przyjemne w czytaniu, merytoryczne i cieszyć oko robotów wujka Google.
  • Zaangażowania w projekty dla dobra klienta - większość naszych klientów jest z nami od lat i chcemy żeby tak pozostało,
  • Pozytywnego nastawienia - w tej firmie panuje dość rodzinna atmosfera, ale przede wszystkim wierzymy, że możemy osiągnąć wszystko. Superbohaterzy mile widziani! 

Co będzie mile widziane?

  • Znajomość innego j. obcego.
  • Doświadczenie na stanowisku Social Media Specialist.
  • Znajomość narzędzi: Semstorm, Senuto, Keywords Planner, Surfer SEO.

Co oferujemy?

  • stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym w biurze w Poznaniu i częściowo zdalnie (obecnie całkowicie zdalnie),
  • dowolna forma zatrudnienia po 3-miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
  • prywatne ubezpieczenie zdrowotne w placówkach na terenie Poznania,
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe,
  • materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
  • pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
  • strefę relaksu w biurze - gramy ostro w piłkarzyki - jeden zestaw prętów już powiginaliśmy ;)

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • jeśli spełniasz oczekiwania z sekcji wyżej, dostaniesz od nas mail z zadaniem rekrutacyjnym,
  • po sprawdzeniu rozwiązanych zadań, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i umówimy rozmowę kwalifikacyjną (wideo call).

Bliżej nam do start-upu niż korpo, ale wraz z rozwojem firmy, staramy się wprowadzać standardy do chaosu. Z zachowaniem zdrowego rozsądku oczywiście. Z doświadczenia wiem też, że nie wszyscy czytają ogłoszenie uważnie, dlatego proszę w wiadomości do nas napisać dlaczego słońce zachodzi na czerwono. 

Wraz z CV prześlij proszę tytuł książki oraz jej autora, którą ostatnio przeczytałeś/aś i która zrobiła na Tobie duże wrażenie i dlaczego. Możesz o tym napisać w liście motywacyjnym.